Duży SUV z małym bagażnikiem. Dobre wyposażenie. Ładne auto z napędem 4x4. Auto w spadku więc jeżdżę inaczej kupiłbym jakiegoś sedana. Jestem II właśicielem
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik ma 150 KM ale ciężko mu w tym nadwoziu. Ciągnie równo od 1,5 tys obr. ale poniżej np. na 3 biegu nie ciągnie wcale. Dużo pali- średnio o 1,5 l / 100km więcej od Mazdy CX-5 z 2.0l benzyna. Pomijam wibracje bo do tego trzeba przywyknąć.
2,0
Skrzynia biegów
Jest fatalna! ma tylko 5 przełożeń. Przy prędkościach autostradowych silnik ma zawsze grubo ponad 3 tys obr co powoduje spalanie rzędu 10-11l przy 130km/h. Do tego jej praca przypomina pracę zwrotnicy kolejowej. Z 3 biegu na 4 prowadzenie jest baaardzo długie aż trzeszczy konsola centralna. I jeszcze jedno jest kiepsko zestopniowana bo na dwójce trzeba silnik wyżej kręcić (powyżej 2,2 tys) żeby na trójce obroty nie spadły poniżej 1,5 tys. Przy innej zmianie przełożeń jest już płynnie.
3,0
Układ jezdny
Niczym szczególnym się nie wyróżnia jest poprawny ale męczy w mieście duży promień skrętu. Czasem podskakuje nie wiedzieć czemu.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra, siedzi się wysoko i sporo widać
3,0
Ergonomia
Kontrolek na zegarach są miliony, ekran nawigacji nie jest dotykowy a pokrętło jest do bani
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest ok
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca jest sporo ale jak się zabierze 4 osoby a one bagaż to jest problem
3,0
Wyciszenie
Jest głośniej niż w CX-5 ale ciszej niż w subaru foresterze z 2007r. trzeszczy konsola centralna bo jest z tandetnego plastiku!
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na paliwo idzie sporo i to jest największa bolączka
3,0
Stosunek jakość/cena
Mogę się odnieść do jakości. Astra albo Insignia jest prezentuje o wiele wyższą jakość wykonania. Wnętrze takie jak Vectra C z początku produkcji
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wysiadły czujniki parkowania, pęka skóra na fotelu kierowcy
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana maglownicy bo ciekła i stukała oraz wymiana chłodnicy klimatyzacji bo powypadału lamelki, straciła szczelność oraz skorodowała
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
[l/100km]