Aby samochód udawał terenówkę powinien być odrobinę z twardszym zawieszeniem i wyposażony w płytę ochronną na podwoziu. Pianka ochronna na misce olejowej nie gwarantuje żadnej ochrony. Mankament ten podkreśla fakt, że takich misek na dzień 26 października 2009 nie było ani w polskich, ani niemieckich magazynach w wyniku dużego zapotrzebowania na nie.
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik mulasty, nie ważne na jakich obrotach. Za duże spalanie jak na taki samochód bez dynamiki jazdy.
4,0
Skrzynia biegów
Może być. Szybko się wrzuca biegi i w miarę delikatnie.
2,0
Układ jezdny
Na trasę beznadziejny, w teren za miękki. Właściwie nie wiadomo do czego jest ten samochód.
Komfort
4,0
Widoczność
Wysoko usadowiony kierowca ma dobry obraz trasy i tego co się dzieje na około.
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mało miejsca na bagaże, samochód wielki a właściwie pasażer jak i kierowca komfort siedzenia uzyskują w wyniku wysokiego miejsca siedzenia, niż szerokiego czy długiego.
2,0
Wyciszenie
Za głośny jak na samochód takiej klasy.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
[l/100km]