Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Antara SUV

Tomasz z W-wy, 16 lat temu
Silnik 2.0 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Antara SUV 2.0 CDTI ECOTEC 150KM 110kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
3,38
21% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Elastyczność silnika powyżej 2 tys obr. , dobra amortyzacja i trakcja
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Pali jak smok, także olej silnikowy
Inne : Kiepskie radio
Przeniesienie napędu : za duży promień skrętu niebezpieczny zwłaszcza przy zawracaniu, a utrudnia manewrowanie
3,0
Całokształt
Ladne i bezpieczne auto, lecz przy tej cenie i producencie za dużo wad.
Wrażenia
4,0
Silnik
Do 2 tys obrotów za słaby, powyżej super, elastyczny, dobre przyspieszenie na 4-ce.
3,0
Skrzynia biegów
bez zastrzeżeń, ale brak 6-go biegu. Nie zgrane z mocą silnika przełożenie na 1-ce i wstecznym. Pod górę często gaśnie , albo pali sprzęgło i okropny smród się dostaje do środka. Nie wiadomo kiedy wlącza się napęd na 4 koła, nie ma nad tym żadnej kontroli. Przecież mógłby być przełacznik (oprócz automatycznego załączania się) jak np. w Mitsubishi
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma się drogi, trakcja OK, ale ma za duży promień skrętu niebezpieczny zwłaszcza przy zawracaniu, a utrudnia manewrowanie.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność super
4,0
Ergonomia
W większości OK. Podłokietnik z prawej cofnięty do tyłu nie spełnia swojej roli, a ten z lewej za nisko. Zamiast normalnej popielniczki kubko-popielniczka w takim miejscu że szlag mnie trafia jak mam z niej korzystać, obok miejsce na kubek nisko i niedostępnie. Duża ilość schowków i szufaladek, co jest wygodne i przydaje się. Profile schowków pod podłogoą w bagażniku za małe - wkład na kole zapasowym poszadkowany na drobno, po załadowaniu bagażu niedostępny. Przydałoby się dzielenie tej podłogi jak w Zafirze. Brak możliwości regulacji zagłówków w str przód-tył.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Duże skoki i trudość w wyregulowaniu oczekiwanej temperatury. Na wyświetlaczu nie jest pokazana aktualnie zadana temperatura czy to w automacie czy na ręcznym. W Zafirze jest to pokazane i jest wygodne, komu to przeszkadzało?
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca i wygodnie. Siedzenia mogłyby być trochę dłuższe
4,0
Wyciszenie
Cicho i miło, ale do prędkości 115km/h, przy 120 pojawia się gwizd, powyżej znika i zaczyna huczeć, ponad 140 już całkiem głośno.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie stanowczo za wysokie, można jechać oszczędniej ale bardzo ostrożnie naciskając gaz, wtedy miasto ok 12 l/100km a w trasie10,1
3,0
Stosunek jakość/cena
Na razie przeciętnie, po 5 tys km trudno bliżej ocenić
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Radio (ustawienia stacji) resetuje się samo średnio 1 raz na tydzień. Wyświetlacz komputera sam przestawia się na język niemiecki średnio 2 razy w tygodniu. Fabryczy alarm już 2 razy nie reagował na próbę otwarcia z pilota w kluczyku, pomogło otwarcie drzwi kluczykiem, odpalenie auta,załączenie/ wyłączenie alarmu piloto-kluczykiem. Ciekawe że w trakcie zainicjowanego alarmu można odpalić silnik.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Spalił 3 litry oleju silnikowego na 3 tys. km, będę to reklamował

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Opel Antara SUV