zbyt mała moc do wagi auta, konieczne wejście na obroty przy ruszaniu na pochyłości, efekt - palone sprzęgło. mała moc na 2. biegu przy małych szybkościach. brak elastycznosci - auto gaśnie
3,0
Skrzynia biegów
biegi nie wchodzą gładko - trzeba je wbijać - zwłaszcza 1. i 2.
4,0
Układ jezdny
mały promień skrętu, łatwo manewrowalne. napęd 4X4 włączany automatycznie nie daje gwarancji lepszej niż w przypadku napędzanej jednej osi, przyczepności na śliskiej nawierzchni w trakcie jazdy a nie ruszania.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
zbyt do przodu przesunięte głośniki w drzwiach co powoduje, że przy najczęściej występującej niemożności szerokiego otwarcia drzwi kierowcy kopie się głośnik. zbyt daleko do tyłu odsunięty podłokietnik. miejsce na kubek zbyt nisko - powinno być wyżej - na wysokości tablicy rozdzielczej. fajny pomysł ze światłem na przestrzeń pomiędzy pasażerem a kierowcą
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
zbyt trudno jest ustawić nawiew letniego powietrza otzrymuje się wielkości skrajne, najczęściej zbyt zimne zwłaszcza na ręce na kierownicy
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
zbyt wąskie - kierowca trąca się łokciem z pasażerem
2,0
Wyciszenie
stąły szum, zwłaszcza przy większych prędkościach, powodowany byt szerokimi szczelinami pomiędzy drzwiami a powłoką nadwozia. strasznie ryczy silnik zwłaszcza na szybkościach powyżej 90. km/h
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
po mieście ok. 12, na trasie nigdy poniżej 10 (szybkości pomiędzy 120 - 160) na długich przelotach po kilkaset km
4,0
Stosunek jakość/cena
poważne auta typu SUV kosztują ok 100 K drożej
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
daszek nad ekranem komputera za krótki - odbija się w szybie przedniej na wysokości lusterka wstecznego co nocą jest fatalne, pierścienie ozdobne nawiewów bocznych odbijają się w szybach bocznych co daje złudzenie ruchu i w długiej jeździe jest nieprzyjemne, zbyt krótki daszek nad tylną szybą co powoduje, że jest ona cały czas zachlapana
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
co jakiś czas nie działa jedna z żarówek oświetlających tablicę rejestracyjną. po niepełnych 2. miesiącach wysiadła jedna z żarówek ksenonowych - to chyba rekord. fotele grubości plasterków szynki parmeńskiej nie zapewniają żadnego komfortu podczas dłuższej jazdy
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
[l/100km]