Spora moc w stosunku do masy pojazdu. Silnik bardzo ekonomiczny na niskich obrotach i żwawy na wysokich. Daje radę po mieście jak i w trasie. Na minus manualna regulacja luzów zaworowych, ale plus za łańcuch rozrządu. Do 90 tys silnik bezobsługowy.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi bardzo blisko siebie, co sprzyja dynamicznej jeździe. Czasem ciężko wchodzi jedynka, ale to przypadłość tego modelu, a nie konkretnie mojego egzemplarza. Dobrze zestopniowane przełożenia. Na trójce można bez trudu wyprzedzać.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie troszkę zbyt miękkie, ale za to bardzo komfortowe. Samochód dobrze trzyma się w zakrętach.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo duże lusterka boczne znacznie ułatwiają cofanie. Lusterko wewnętrzne jest minimalnie za nisko, ale można się przyzwyczaić.
5,0
Ergonomia
Baaaardzo dużo miejsca na tylnej kanapie jak na ten segment samochodów. Siedzi się wysoko. Dużo schowków. Bagażnik trochę mały, ale w zupełności wystarczy dla rodziny 2+2
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko w normie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca nad głową i na nogi. Fotele dobrze trzymają w zakrętach.
3,0
Wyciszenie
Do 80 km/h cichutko. Przy prędkościach autostradowych duży szum.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Prawdziwa rewelacja. Spalanie poniżej 6 litrów. Części łatwo dostępne i tanie. Większość napraw do zrobienia samodzielnie. W komorze silnika dużo miejsca na ręce. Wymiana żarówek też bez żadnych trudności.
5,0
Stosunek jakość/cena
Świetne auto w stosunku jakość/cena. Wysokie wyposażenie i trwały samochód w niskiej cenie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do 90 tys km żadnej usterki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadna mi się nie przytrafiła.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 Twinport ECOTEC 86KM 63kW
[l/100km]