Japońskie auto przekombinowane przez Niemców a produkowane w Polsce. Coś tu nie całkiem się dograło.
Wrażenia
3,0
Silnik
Zywy silniczek na większych obrotach ale ogólnie lichutki - jednorazówka.Nie daj Boże jak coś w nim nawali !!!
2,0
Skrzynia biegów
zle rozłożone biegi .jedynka długa,dwójka krótka trójka długa ,czwórka krótka a piątka nawet elastyczna.nie wiedziałem przez 6 lat o co tu chodzi !!! aha wsteczny b.ciężko wchodził
2,0
Układ jezdny
na nasze drogi beznadziejne felgi po jezdzie na dziurach wyglądały jak firanki! opony nietypy !!! na zakrętach nawet autko trzyma się drogi. Elektryczne wspomaganie drętwe.W zimie jak się oblepią nadkola śniegiem to lepiej nie jechać w ogóle. Ale hamulce ok.pod warunkiem że co 30 tys km wymiana klocków.
Komfort
2,0
Widoczność
Jazda w 4 osoby w deszcz to całkowita porażka-szyby zaparowane. Duży "martwy punkt"z przodu.Przy cofaniu nie mogłem tego auta wyczuć-b.trudno ocenić odległość.
3,0
Ergonomia
można wytrzymać
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja b.zła ,ogrzewanie przeciętne-w zimie pasażer z tyłu marznie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu jedyny duży plus
4,0
Wyciszenie
Ladny dzwięk silnika nie przeszkadza .
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na trasie ok 5,5 litra/100 km
3,0
Stosunek jakość/cena
b/k
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Centralny zamek cały czas szwankował,w przyciskach do sterowania el.szyb nadpalały się styki,akumulator po dwóch latach padł,przepływomierz też,sonda lambda,itp.itd
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik b.delikatny,Łańcuszek rozżądu po 200tys wyciągnięty-a mówili w serwisie że wytrzyma 300 tys.Łożyska kół po 200 tys. wyły jak tramwaj na zwrotnicach. Jedynie amortyzatory byłu cały czas jak nowe!!!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 ECOTEC 75KM 55kW
[l/100km]