Bardzo dobry silniczek. Ma dużą moc w stosunku do masy auta. Pozwala na dynamiczną, czasem nawet sportową jazdę. Jeszcze nigdy mnie nie zawiódł (6 lat).
4,0
Skrzynia biegów
Mogłaby byc inaczej zestopniowa, szczególnie na niższych biegach. bardzo krótki skok dwójki powoduje konieczność szybkiego przejścia do terójki. Duży rozstaw czwórki i piątki zmusza przy niższych prędkościach do redukcji z piątki na czwórkę, by dać silnikowi kopa. Trzeba się przyzwyczaic to tej skrzyni
4,0
Układ jezdny
pojedzie w każdych warunkach i w każdym terenie. Kierownica bradzo dobrze przekazuje zamiary kierowcy. Trochę gorzej z zawieszeniem, szczególnie z tyłu.
Komfort
5,0
Widoczność
wszystko widac jak na dłoni. Duże boczne lusterka dajaświetna kontrolę na pojazdem w czasie manewrów.
4,0
Ergonomia
Skromnie ale solidnie. Praktycznie wszystko tam gdzie trzeba. Trudny dostep do bezpieczników w kabinie kierowcy, trochę daleko do wyłącznika świateł awaryjnych.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brakuje możliwości kontroli nawiewu na środkowych nawiewach ( integracja z nawiewem szyby). Zima, nawet w bardzo niskich temperaturach nie zmarzłem. Bywa, że szyba nie całkiem odparuje ( zostaje roszenie w górnych rogach szyb. To chyba wina nie całkiem dopracowanego układu nawiewu na szybę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na wszystko i na wszystkich jest miejsce. Mieści się nawet moja teściowa :)
4,0
Wyciszenie
Przy wyższych prędkościach, powyżej 100 km/h słychać dość silny szum, ale można się przyzwyczaic.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali mało, ale ceny części moga przyprawić o zawał. Prawie wszystko jest niestandardowe lub nietypowe i kosztuje....
3,0
Stosunek jakość/cena
Standard za tę cenę w Niemczech to auto do złomowania.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 ECOTEC 75KM 55kW
[l/100km]