Zbiera sie powoli, ale moze byc.
Nie lubi paliwa z malych stacyjek.
3,0
Skrzynia biegów
Nie jest to sportowiec, ale ujdzie.
3,0
Układ jezdny
Za sztywny - przy tak malych kolkach
i wysokosci jest to jednak konieczne - w przeciwnym wypadku bujaloby w srodku niemozebnie.
Nieodporny na dziury - czuc je straszliwie. Na poczatku eksploatacji skasowalem dwie felgi na Gierkowce - jednak o dziwo - do dzis nie mam klopotow z ta strona zawieszenia.
Czyli sumujac: zawieszenie sie obronilo - felgi nie.
Komfort
4,0
Widoczność
bardzo dobra
3,0
Ergonomia
hmmm.. kierowca i pasazer z przedu super. Tyl ciut gorzej.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przez zaniczyszczone powietrze uklad wymaga czesto wymiany filtra przeciwpylkowego. Jzeli tego odpowiednio czesto nie robimy to lepiej wyjac go w ogole - bo nawet lekko zanieczyszczony spowalnia prace calego ukladu.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu - SUPER, tyl gorzej
3,0
Wyciszenie
Glosny powyzej 100 km.
Ponizej - bardzo dobrze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Udalo mi sie do Zakopanego zrobic kiedys 5,5 l/100km. Przecietnie na trasie 5,8-6,2 l/100 km. W miescie zima nawet do 8 l/100 km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie jest zle!
W przeciagu tego czasu (5 lat)
koszty naprawy wyniosly mnie moze
250 zl.
Zobaczymy, co bedzie dalej.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymienilem tylko termostat (150 zl),
i uszczelke pod walkiem - z racji tego, ze Agila ma lancuszek, nie trzeba bylo odpinac niczego - wiec latwo poszlo.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 ECOTEC 75KM 55kW
[l/100km]