Silnik
: Nigdy nie zawiódł i daje radę nawet na trasie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: el. lusterka, centralny zamek i szyba nawalały, przy 150 tys km wymiana alternatora, bo terkotał
Układ hamulcowy
: nieoryginalne tarcze hamulcowe wyją
4,0
Całokształt
świetne auto do miasta i nie tylko. nigdy nas nie zawiodło. gdy było młodsze wyprzedzałem na trasie 2,3 razy mocniejsze i 4 razy droższe auta.
Wrażenia
4,0
Silnik
Auto w rodzinie od nowości. Nigdy nie wymagał naprawy. Regularna wymiana oleju i jeździ się bez problemu. Chociaż po 10 latach i 165 000 km, zaczyna brakować mocy.
3,0
Skrzynia biegów
wymiana linek zmiany biegów po 120 000 km, koszt ok. 500 zł. teraz znów ciężko wchodzi 2jka, ale da się jeździć.
4,0
Układ jezdny
Zero luzu po 165 000km. wspomaganie bez zarzutu.
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzisz wygodnie i wysoko. widoczność ponadprzeciętna. nic nie zasłania drogi, słupki optymalne.
4,0
Ergonomia
ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się grzeje w zimie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest dobrze, ale za wysokim kierowcą z długimi nogami, jego brat bliźniak nie usiądzie wygodnie :).
4,0
Wyciszenie
przy 160 km/h na autostradzie nadal da się rozmawiać :).
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
do 100 000 było dobrze, 4,8 na trasie, 6 w mieście. teraz 7-7,5l w cyklu mieszanym.
4,0
Stosunek jakość/cena
super, pewnie dlatego 10 letnie agile kosztują 10 tys. zł.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przy 100 000 umarły lusterka elektryczne, problemy z centralnym zamkiem, zacinała się szyba.nieoryginalne tarcze hamulcowe wyły po rozgrzaniu (niezapomniana wycieczka do Pragi :)),
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy autko nas nie zawiodło w trasie. ile wyjazdów, tyle powrotów. Bez stresu można jechać na wakacje i robić 5 tys km na objazdówce, nawet dziś.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 ECOTEC 75KM 55kW
[l/100km]