Jeśli nie dbasz o to jak samochód wygląda, nie masz dużej rodziny i szukasz samochodu taniego i mało awaryjnego - Agila może być dla Ciebie.
B.Dobre auto niskobudżetowe, w mieście sprawdza się wyśmienicie. Na trasy nie polecam, głównie z powodu sporego hałasu jakie samochód wydaje, hałas jest bardzo uciążliwy zwłaszcza dla pasażerów na tylnej kanapie. Poza tym fotele nie są komfortowe, zwłaszcza na dłuższe podróże. Samochód jest zaskakująco przestronny, kierowca i pasażerowie mają wystarczającą ilość miejsca na nogi. Bagażnik niezły, po złożeniu tylnej kanapy wręcz ogromny. Od strony mechanicznej moja Agila sprawuje się bardzo dobrze. Wymieniam olej, filtry i... opony - niestety moje auto "ciacha" opony niemiłosiernie, a każde ponowne ustawianie geometrii/trakcji wystarcza na góra trzy miesiące polskich dziurawych dróg.
Spory plus to łańcuch rozrządu.
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 ECOTEC 58KM 43kW
[l/100km]