Zawieszenie
: przez 200 tys przebiegu nic nie było wymieniane mimo jazdy po polskich diurawych drogach
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: przepływomierz po 100000 km przebiegu wymaga wymiany
Przeniesienie napędu
: linka sprzęgła urwała sie po około 170 tys km
Układ elektryczny
: pompa paliwa odmówiła posłuszeństwa po około 150 tys. km
4,0
Całokształt
przejechałem ponad 200 tysięcy kilometrów i ogólnie nie mogę narzekać na jakość wykonania, walory użytkowe typowe dla auta miejskiego ale i w trasie można nim wygodnie podróżować jeśli nie ma się zapędów do \"sportowej\" jazdy
Wrażenia
3,0
Silnik
mały silniczek 3-cylindrowy ma swoje wady; jest hałaśliwy na biegu jałowym
3,0
Skrzynia biegów
przy przebiegu ponad 200 tys już odczuwa się trudności w zmianie biegów
4,0
Układ jezdny
jak na samochód bez ABS i ESP zachowuje się całkiem przyzwoicie
Komfort
5,0
Widoczność
rewelacyjna ze względu na wysoką pozycję kierowcy i małe wymiary samochodziku, przy jeździe miejskiej walory nie do przecenienia
4,0
Ergonomia
nie mam uwag
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na tak małe autko przestrzeni jest pod dostatkiem
3,0
Wyciszenie
uciążliwy hałas pochodzący od silnika przy pracy na biegu jałowym
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na tak mały silnik mogłoby być mniejsze
4,0
Stosunek jakość/cena
jakość dobra ale cena zakupu jak na tak małe autko była dość wysoka (w 2000 r około 34 tys zł)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w całym okresie eksploatacji wielokrotnie ulegał uszkodzeniu (puszczał olej) czujnik ciśnienia oleju, wymiana nieskomplikowana, koszt elementu około 20 zł ale jeśli komuś zdarzy się taka awaria w drodze to jest problem, może zgubić cały olej zanim znajdzie warsztat
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
mało trwały anemometryczny (z grzanym włóknem) przepływomierz wystarcza na około 100000 km przebiegu
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 ECOTEC 58KM 43kW
[l/100km]