Generalnie auto jest w porządku, po 9 tys. km jestem bardzo zadowolony. Wcześniej jeździłem Toyotą RAV 4 Hybrid 222 km AWDi - i Nissan wypada lepiej (jest ciszej), mam wrażenie, że jest to bardziej luksusowe auto vs. RAV 4
Wrażenia
5,0
Silnik
b. dobre przyspieszenie mimo dużej masy, cicho w kabinie
5,0
Skrzynia biegów
żadnych problemów do tej pory, stały napęd na 4 koła
5,0
Układ jezdny
w porównaniu do RAV 4 brakuje mi na wyświetlaczu informacji, które koła są napędzane (szczególnie jak wjeżdżam w lekki teren - pracuję w rolnictwie)
5,0
Karoseria
w wersji N-connecta przydałaby się otwierana elektrycznie klapa, lekkie skrzypienie tylnych drzwi - chyba uszczelki - szukam przyczyny
Komfort
5,0
Widoczność
świetnie, dobry prześwit, jak pada deszcz, to boczne szyby z przodu są szybko zamazane - podobnie lusterka boczne
5,0
Ergonomia
kamery 360 stopni robią robotę, apple car play bezprzewodowy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje szybko, choć ogrzewania załącza się dopiero jak auto się trochę rozgrzeje, po jakichś 5 minutach, klima chłodzi b. szybko (czasem za mocno - zdaje się, że czujnik jest zamontowany tam, gdzie dociera słońce i nagrzewa go), podgrzewane szyby - super
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
możliwość regulacji tylnej kanapy (przód/tył i pochylenie oparcia kanapy) - super
5,0
Wyciszenie
w porównaniu do RAV 4 - jest o niebo lepiej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie po 9 tys. km, to wg komputera 7.6 l/100 km, sporo jeżdżę autostradami z prędkością 140 km/h
4,0
Stosunek jakość/cena
mógłby być tańszy
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie za wcześnie na to - skrzypią chyba gumy w tylnych drzwiach
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
za wcześnie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
[l/100km]