Po zgłaszanych od samego początku uwagach dotyczących głośnej pracy falownika (pisk) i twierdzeniu przez Nissana Polska że tak ma być, Xtrail padł, dokładnie generator epower. Samochód zatrzymał sie w górach we Włoszech, w lesie. Wiek auta 10 miesięcy. Samochód stoi w serwisie 20 dzień. Zero kontaktu ze strony Nissana. O wszystko trzeba się dopraszać, nie tylko o informacje ws statusu naprawy ale i inne rzeczy. Dla przykładu: po przejechaniu 16000 km blaszki przytrzymujące klocki hamulcowe przebiły klocki i zorały tarcze uszkadzając je mechanicznie. Nissan podkleił blaszki. Dopiero po moim piśmie ws wymiany gwarancyjnej tarcz i klocków dokonał wymiany. Niestety po przejechaniu 2000 km dalej słychać tarcie podczas jazdy. Generalnie nie polecam a serwis i obsługa Nissana w Polsce jest na niskim poziomie.
Wrażenia
1,0
Silnik
Epower po 10 miesiącach ulega awarii.
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Począwszu od drobiazgów jak nie działający system otwierania bezkluczykowego. Rozładowanie akumulatora, że nie można otworzyć auta. Piszczenie falownika slyszane w środku podczas jazdy. Usterka klocków hamulcowych i tarcz. Awaria generatora prądu. Fatalny serwis Nissan Zaborowski i Nissan Polska. Niskie noty. Nie polecam szkoda nerwów i kasy.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak w komentarzu wyżej. Awaria za awarią. Irytujące.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
[l/100km]