Szukaj

Oceny Nissan X-Trail IV

Podsumowanie 19 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Nissan X-Trail IV - Oceń swoje auto
4,58
średnia ocena z 19 ocen
5% lepiej od średniej w segmencie
79%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Nissan X-Trail IV – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Najnowsze oceny Nissan X-Trail IV

5,0
~Karol
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Samochód jest świetny, dynamiczny, wygodny, wszechstronny i funkcjonalny. Nie boi się terenu a w trasie spisuje się znakomicie. Zrobiliśmy wraz z Rodziną (5 osób) trasę do Grecji na tzw. strzała i mimo problemów z kręgosłupem podróż przebiegła bez problemowo. Świetne wyciszenie, wykończenie naturalną skórą robią wspaniałe wrażenie. Powtarzam to każdemu ale nie mogłem lepiej wybrać podczas decyzji niż właśnie w ten sposób. Stosunek ceny do...
5,0
~Karol
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Samochód jest świetny, dynamiczny, wygodny, wszechstronny i funkcjonalny. Nie boi się terenu a w trasie spisuje się znakomicie. Zrobiliśmy wraz z Rodziną (5 osób) trasę do Grecji na tzw. strzała i mimo problemów z kręgosłupem podróż przebiegła bez problemowo. Świetne wyciszenie, wykończenie naturalną skórą robią wspaniałe wrażenie. Powtarzam to każdemu ale nie mogłem lepiej wybrać podczas decyzji niż właśnie w ten sposób. Stosunek ceny do...
5,0
~Karol
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Samochód jest świetny, dynamiczny, wygodny, wszechstronny i funkcjonalny. Nie boi się terenu a w trasie spisuje się znakomicie. Zrobiliśmy wraz z Rodziną (5 osób) trasę do Grecji na tzw. strzała i mimo problemów z kręgosłupem podróż przebiegła bez problemowo. Świetne wyciszenie, wykończenie naturalną skórą robią wspaniałe wrażenie. Powtarzam to każdemu ale nie mogłem lepiej wybrać podczas decyzji niż właśnie w ten sposób. Stosunek ceny do...
4,6
~Lukas
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Skupię się na wadach czy rzeczach które są dyskusyjne a porównam z moim poprzednim autem. Auto ma inną charakterystykę przyspieszania niż tradycyjny silnik czy hybryda toyoty. Szybko rusza i dynamicznie przyspiesza przy czym silnik uruchamia się natychmiast i jego obroty wzrastają proporcjonalnie do przyspieszenia jakie na nim wymuszamy. . W czasie spokojnej jazdy uruchamianie i jego praca jest nieco niezależne i do tego trzeba się...
5,0
~Mariusz
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Samochód kupiłem po przetestowaniu bezpośredniej konkurencji czyli Toyoty Rav4 oraz Hyundaia Santa fe. Jazda X-trailem w porównaniu do wymienionych wyżej pojazdów to czysta przyjemność, którą można najbardziej docenić jeżdżąc po drogach z gorszą przyczepnością. Dynamika i elastyczność silnika jest analogiczna do samochodu elektrycznego- czysta rewelacja. Samochód pozwala na włączenie się do ruchu w każdej sytuacji w każdych warunkach....
3,0
~Krzysztof
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Po zgłaszanych od samego początku uwagach dotyczących głośnej pracy falownika (pisk) i twierdzeniu przez Nissana Polska że tak ma być, Xtrail padł, dokładnie generator epower. Samochód zatrzymał sie w górach we Włoszech, w lesie. Wiek auta 10 miesięcy. Samochód stoi w serwisie 20 dzień. Zero kontaktu ze strony Nissana. O wszystko trzeba się dopraszać, nie tylko o informacje ws statusu naprawy ale i inne rzeczy. Dla przykładu: po przejechaniu...
4,9
~Wiko100
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Jeździłem 2 lata GLC z 2022 MHEV i Nowy X Trail w najwyższej wersji wyposażenia z opcjami oceniam na tym samym poziomie jak nie wyżej. Głównie ze względu na to jak to auto sie prowadzi i charakterystyke napedu ePower.
4,9
~Paweł BB
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
W budżecie do 200 tyś zł brutto ciężko znaleźć lepszy pojazd 4x4 z takim wyposażeniem i z tak atrakcyjnym designem karoserii i wnętrza. Mam prawie najwyższą wersję, sporo systemów bezpieczeństwa, genialny aktywny tempomat, kamery 360, światła matrycowe. Można się przyczepić do tunera FM - dźwięk radia i zasięg jest słaby, ale już przy odsłuchu na Spotify system Bose daje radę. Ogólnie polecam w 100%.
4,9
~Rafał
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Generalnie auto jest w porządku, po 9 tys. km jestem bardzo zadowolony. Wcześniej jeździłem Toyotą RAV 4 Hybrid 222 km AWDi - i Nissan wypada lepiej (jest ciszej), mam wrażenie, że jest to bardziej luksusowe auto vs. RAV 4
4,9
~Gardowski
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Samochód prowadzi się bardzo dobrze, jeździ jak "elektryk", mam go od maja - przejechane 12123 km spalanie średnie wynosi na razie 6l/100km (około 4500 km - trasa wakacyjna , dużo autostrad, ale jazda zgodnie z przepisami). Najniższe uzyskane spalanie 4,5 l/100 km - jazda po mieście przejazd do innego miasta i znów jazda po mieście około 25 km). Jeżeli komuś pali 10-12l to ja nie wiem....czemu
Nissan X-Trail IV