Szukaj

Oceny Nissan X-Trail IV

Podsumowanie 13 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Nissan X-Trail IV - Oceń swoje auto
4,42
średnia ocena z 13 ocen
4% lepiej od średniej w segmencie
69%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Nissan X-Trail IV – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Najnowsze oceny Nissan X-Trail IV

4,6
~Lukas
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Skupię się na wadach czy rzeczach które są dyskusyjne a porównam z moim poprzednim autem. Auto ma inną charakterystykę przyspieszania niż tradycyjny silnik czy hybryda toyoty. Szybko rusza i dynamicznie przyspiesza przy czym silnik uruchamia się natychmiast i jego obroty wzrastają proporcjonalnie do przyspieszenia jakie na nim wymuszamy. . W czasie spokojnej jazdy uruchamianie i jego praca jest nieco niezależne i do tego trzeba się...
5,0
~Mariusz
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Samochód kupiłem po przetestowaniu bezpośredniej konkurencji czyli Toyoty Rav4 oraz Hyundaia Santa fe. Jazda X-trailem w porównaniu do wymienionych wyżej pojazdów to czysta przyjemność, którą można najbardziej docenić jeżdżąc po drogach z gorszą przyczepnością. Dynamika i elastyczność silnika jest analogiczna do samochodu elektrycznego- czysta rewelacja. Samochód pozwala na włączenie się do ruchu w każdej sytuacji w każdych warunkach....
3,0
~Krzysztof
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Po zgłaszanych od samego początku uwagach dotyczących głośnej pracy falownika (pisk) i twierdzeniu przez Nissana Polska że tak ma być, Xtrail padł, dokładnie generator epower. Samochód zatrzymał sie w górach we Włoszech, w lesie. Wiek auta 10 miesięcy. Samochód stoi w serwisie 20 dzień. Zero kontaktu ze strony Nissana. O wszystko trzeba się dopraszać, nie tylko o informacje ws statusu naprawy ale i inne rzeczy. Dla przykładu: po przejechaniu...
4,9
~Rafał
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Generalnie auto jest w porządku, po 9 tys. km jestem bardzo zadowolony. Wcześniej jeździłem Toyotą RAV 4 Hybrid 222 km AWDi - i Nissan wypada lepiej (jest ciszej), mam wrażenie, że jest to bardziej luksusowe auto vs. RAV 4
4,9
~Gardowski
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Samochód prowadzi się bardzo dobrze, jeździ jak "elektryk", mam go od maja - przejechane 12123 km spalanie średnie wynosi na razie 6l/100km (około 4500 km - trasa wakacyjna , dużo autostrad, ale jazda zgodnie z przepisami). Najniższe uzyskane spalanie 4,5 l/100 km - jazda po mieście przejazd do innego miasta i znów jazda po mieście około 25 km). Jeżeli komuś pali 10-12l to ja nie wiem....czemu
2,2
~Ww
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Samochód fajny pod względem jazdy i gadżetów ale .. aktualnie silnik padł! Oznacza to, że ten samochód jest nieprzetestowany i źle zaprojektowany. Oczywiście ze strony Nissana we Wrocławiu zero kontaktu!

Usterki Nissan X-Trail IV

Liczba wpisów: 3

Nissan X-Trail IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,8
~Wojtek
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Jeżdżę samochodem od marca 2024r. Na razie nie zawodzi. Trasy zazwyczaj w mieście (Kraków) i jedna długa trasa wakacyjna (4000km w dwa tygodnie). Spalanie po mieście ok. 5-6 litrów, natomiast trasa wakacyjna w większości autostradami po Europie 7,1l (jazda zgodna z przepisami, 4 osoby+bagaże). Powiem szczerze, że nie wiem jak trzeba jeździć, żeby spalić ponad 10 l. jak niektóry podają. Jazda płynna, bardzo przyjemna, przyśpieszenie od 0 super....
4,6
~Trebor
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Jazda tym samochodem to czysta przyjemność. Niestety spalanie ma się nijak do informacji producenta i średnio w zimie po mieście to 10, 12 l/100km przez co psuje cały efekt tego samochodu. Moim zdaniem jest za słaba bateria i przez to samochód z napędem na 4 koła za szybko traci energię, do dwóch silników powinni dawać mocniejsze chociaż o 0,5kWh.
4,9
~Jacek
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 204KM 150kW
Auto niemal idealne do tego brakuje mi jedynie wentylowanych foteli. Jazda jest przyjemnością bez porównania do klasycznej hybrydy Toyota. Xtrail reaguje na pedał przyśpieszenia natychmiast.
4,9
~Jacek
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 204KM 150kW
Auto niemal idealne do tego brakuje mi jedynie wentylowanych foteli. Jazda jest przyjemnością bez porównania do klasycznej hybrydy Toyota. Xtrail reaguje na pedał przyśpieszenia natychmiast.
Nissan X-Trail IV