Posiadałem SUZUKI GV (5 lat użytkownia), Mitsubishi OULANDER (5 lat użytkowania) i teraz wybór padł na X-TRAIL. Najlepsze 1-wrażenie i nalepsza ocena kosztów do korzyści.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wystarczający dla użytkowania w modelu trasowym 40kkm rocznie. Umiarkowaną moc 130 KM (efekt lepszy niż w OUTLANDER 140KM 2.0 DiD) odpłaca bardzo niskim zużyciem paliwa.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Optymalna dla jazdy "szosowej".
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niskie zużycie paliwa i przeglądy co 30kkm. Optymalne dla zastosowań zawodowych.
5,0
Stosunek jakość/cena
Chyba najlepsza oferta w klasie SUV (100k-150k zł)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika dCi 130KM 96kW
[l/100km]