Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan X-Trail III Terenowy

Jahu55, 5 lat temu
Silnik 2.0 dCi 177KM 130kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 92 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Nissan X-Trail III Terenowy 2.0 dCi 177KM 130kW 2016-2017 - Oceń swoje auto
3,64
15% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Moc i spalanie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Falująca pokrywa silnika jest dramatyczna. Aż człowiekowi nie chce jechać się szybciej bo obawia się, że zamek nie wytrzyma i coś się wydarzy
4,0
Całokształt
Pojazd w kwocie za jaką zakupiłem dobry wręcz bardzo dobry, który posiada kilka wad. Wynikających z błędów. Czyżby konstrukcyjnych?
Wrażenia
5,0
Silnik
Brak uwag i zastrzeżeń. W miarę dynamiczny i oszczędny przy jeździe do 110-120 km/h w systemie mieszanym spala 7 litrów i to na zimówkach. Gdybyśmy mieli do czynienia z inną przekładnią można by powiedzieć, że silnik bardzo dynamiczny
3,0
Skrzynia biegów
Cóż CVT albo ją kochasz lub też nie nawidzisz.
4,0
Układ jezdny
Poprawny. Poprzednie auto KIA Sportage 2015 r., wg mnie Nissan posiada lepszy układ jezdny ale nie idealny
2,0
Karoseria
Blacha-tektura. Pokrywa przednia wygląda tak jakby miała do czynienia z gradem wielkości grochu. Ubytki lakieru i delikatne wgniecenia od kamieni. Niestety nie opieramy się o pojazd bo zrobimy wgniecenie. Nikt nie mówi o falującej pokrywie silnika. Zamek jest bardzo daleko od krawędzi przedniej i przy prędkości autostradowej w Niemczech tj., 160 km/h wzwyż pokrywa silnika zachowuje się tak jakby miała zostać wyrwana. Błąd konstrukcyjny. Nic nie pomaga. Serwis podkręcał śruby etc i nic. Ponadto nawet przy 80-90 km/h gdy z naprzeciwka jedzie zestaw i trafiamy w podmuch wiatru widzimy jak pokrywa chciała by się wyrwać z rygla.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobt ra
4,0
Ergonomia
Dobra
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobre
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pasażer nie narzeka z tyłu dzieciaki także nie natomiast kierowca hmm. Może mam dziwną pozycję za kierownicą lub też jestem dziwny ale przy 182 cm wzrostu prawa noga haczy o kokpit centralny. Cofnięcie fotela nie pomaga.
3,0
Wyciszenie
Standardowe. Czytałem, że ludzie narzekają na głośność w kabinie. Ludzie to nie jest klasa premium. Co nie zmienia faktu, że na autostradzie do 140 km/h jest znośnie natomiast prędkości powyżej 180 km/h słyszymy, że mamy do czynienia z diesle'm jest głośniej ale i tak ciszej niż KIA Sportage.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
dobre
4,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby nie te blachy jak tektura i miejsce na prawą nogę to byłoby bardzo dobrze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Falująca pokrywa silnika i cienkie blachy.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
2,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan X-Trail III Terenowy