Zawieszenie
: rewelacyjnie trzyma się drogi w trudnych warunkach
4,0
Całokształt
Osoby, które kupują X-Traila powinny wiedzieć, że nie jest to auto na autostradę, nie jest to też osobówka i nie jest to samochód do miasta. Jeżeli zdajesz sobie z tego sprawę to będziesz zadowolony/zadowolona.
Wrażenia
4,0
Silnik
Kupując Nissana z tym silnikiem musisz być gotowy na charakterystyczne odgłosy, stawiasz na niezawodność i prostotę przy rozsądnych osiągach.
3,0
Skrzynia biegów
Tutaj automat delikatnie szarpie przy bardzo powolnym operowaniu gazem w zakresie 60-80 km/h, reszta bez zastrzeżeń, nie zawsze lecz zdarza się.
5,0
Układ jezdny
Na śliskim, w błocie, na wybojach bajeczka.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność b dobra ze względu na wysokie siedzenia.
4,0
Ergonomia
Zgodnie z oczekiwaniem
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa się szybko, jednak miałem problemy z optymalnym ustawieniem temperatury - za zimno lub zbyt gorąco.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca bardzo dużo.
3,0
Wyciszenie
Szału nie ma ale jest do zaakceptowania.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wysokie średnie spalanie przy automacie 9-10 l/100 km. Skrzynia dostrojona rozsądnie, silnik utrzymuje w okolicach maksymalnego momentu obrotowego, co nie jest potrzebne w codziennym "asfaltowym" życiu. Używając ręcznej zmiany biegów można zejść 1-2 l niżej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem auto na zakończenie roku, rabat 20 tys brutto wiec nie wyszło tak źle. Dodatkowo 2 komplet opon, nakładki zabezpieczające itd.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co wszystko działa, zobaczymy jak dalej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za wcześnie na usterki
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 177KM 130kW
[l/100km]