Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan X-Trail III Terenowy

Krzysiek, 2 lata temu
Silnik 1.6 DIG-T 163KM 120kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 133 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Nissan X-Trail III Terenowy 1.6 DIG-T 163KM 120kW 2015-2017 - Oceń swoje auto
3,86
9% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Super spalanie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Dramatyczna skrzynia manualna
4,0
Całokształt
Duże auto, duże miejsca z przodu i tyłu, bagażnik spory, chociaż troszkę mniejszy od poprzednika. Wygodny na dłuższe podróże, ekonomiczny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Zdecydowanie najlepszy element tego samochodu, moc akceptowalna, spalanie rewelacyjne jak na taką wielkość samochodu. W codziennej jeździe trasa-miasto mieści się w 7,5 litra na 100 km. Spalanie gwałtownie wzrasta przy przekroczeniu prędkości 130-140 do 10-12 l.
1,0
Skrzynia biegów
Zdecydowanie najsłabszy element. Takiej tragicznej skrzyni nie spotkałem w żadnym aucie od 20 lat. Skrzynie haczy, zmiana biegów opornie, bardzo łatwo spalić sprzęgło. Generalnie dramat. Jak można zrobić taką skrzynie.
4,0
Układ jezdny
Auto dobrze się prowadzi, jest zwrotne, dobrze się parkuje. Rewelacyjna zmiana jakości zawieszenia w porównaniu z poprzednim modelem. Przez 5 lat brak jakichkolwiek problemów. W poprzedniku problemy z zawieszeniem co 1-2 lata.
3,0
Karoseria
Zdecydowanie mniej rdzewieje od poprzednika. Jak na razie nie ma newralgicznych miejsc korozji. Lakier miękki , łatwo się rysuje. Po kilku latach maska cała w odpryskach, warto zakładać wcześniej folię na maskę, ew. błotniki.
Komfort
3,0
Widoczność
Z przodu w porządku, do tyły widoczność akceptowalna. Zdecydowanie polecam kamerę 360, choć jakość obrazu nie powala. Jednak komfort pakowania jest spory.
3,0
Ergonomia
Trochę przeszkadza osłona przy prawej nodze kierowcy. Błąd w konstrukcji kierownicy, przy obracaniu bardzo łatwo nacisnąć klakson. Poprawiono w wersji FL.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się oziębia i ogrzewa. Klimatyzacja działa wydajnie i nie wymaga zbytniej ingerencji
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca zarówno dla kierowcy i pasażerów. Z tyłu na środku nie jest zbyt wygodnie. Można przesuwać tylną kanapę i wtedy miejsca jest bardzo dużo
3,0
Wyciszenie
Jest cicho i komfortowo do 130-140 km/godz. Później zaczyna się robić głośno. Generalnie nie jest źle.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Prze 5 lat samochód mało usterkowy. Trochę problemów elektronicznych z radarem.
5,0
Stosunek jakość/cena
W 2017 roku cena była bardzo atrakcyjna, zdecydowanie najlepsza spośród podobnych modeli.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przyzwoicie. Niewiele problemów. Zdecydowanie odradzam manualną skrzynie biegów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek prze 5 lat i 133 tys. km.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 DIG-T 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan X-Trail III Terenowy