Zanim go kupiłem, testowałem kilka z tego segmentu oprócz trójki z niemiec. Volvem XC60 jeździło mi się najlepiej, ale ze względu na cenę go odrzuciłem. X-Trail - duża przestrzeń wewnątrz, wygodne fotele, nic nie skrzypi, łatwo się parkuje, wygodny w trasie. Silnik benzynowy daje radę. Po przejechaniu 500km na jeden raz zero uczucia zmęczenia, przy wyższych prędkościach faktycznie głośno, szczególnie z tyłu, ale w tym segmencie to chyba norma. Ogólnie polecam. Minusem auta jest beznadziejna nawigacja. Przejechałem nim 44300 km.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie jestem jakimś fanem szybkiej jazdy, mi wystarcza. Nie pali dużo
3,0
Skrzynia biegów
To wg mnie najsłabszy punkt auta. Częste zmiany biegów, niepewne wskakiwanie pierwszego biegu.
4,0
Układ jezdny
Bez zarzutu, dobrze wybiera nierówności, nie słychać też zbytnio zawieszenia. Przy 5 osobach i pełnym bagażniku trochę buja.
Komfort
4,0
Widoczność
Przód ok, gorzej do tyłu, przydają się kamery i czujniki.
4,0
Ergonomia
Bez zarzutu. Wszystko na swoim miejscu.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Duża objętość do grzania, trochę wolno działa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zarzutu. Fajna kanapa z tyłu, siedzi się wyżej, można ją przesuwać. Mój przedszkolak jest zachwycony.
3,0
Wyciszenie
Na autostradzie przy 140km/h trochę głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto firmowe :)
4,0
Stosunek jakość/cena
Mam najbogatszą wersję wyposażenia, przy sporym rabacie (ponad 20kzł) ze strony salonu uważam, że to dobry wybór.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie miałem żadnych usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie miałem żadnych usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 DIG-T 163KM 120kW
[l/100km]