Ocena kierowcy - Nissan X-Trail III Terenowy Facelifting
Antoni,
4 lata temu
Silnik 2.0 dCi 177KM 130kW
Rok produkcji 2017
Przebieg:
35 tys. km
Okres użytkowania:
2 lata
3,93
8% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Naped 4×4 działa bardzo dobrze w zimę
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Szarpanie silnika od paru miesięcy, wreszcie kontrolka silnika i auto w ASO przez parę dni (gwarancja)
4,0
Całokształt
Świetny w zimie w górach (napęd), słaby na autostradach (spalanie, hałas).
Wrażenia
4,0
Silnik
Moc wystarczającą do gabarytów, hałaśliwy jak to diesel.
3,0
Skrzynia biegów
Dobrze dobiera moment przy zwyczajnej jeździe, natomiast fatalnie długi czas reakcji przy dynamicznym ruszaniu z miejsca.
5,0
Układ jezdny
Bez zarzutu, pomimo wysokiego środka ciężkości dobrze się zachowuje w zakrętach.
4,0
Karoseria
Czarny lakier łatwo się rysuje.
Komfort
4,0
Widoczność
Duży słupek A zasłania widoczność, najsłabszy punkt tego samochodu dla mojej żony
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ciężko wyregulować temperaturę, 16.5 st C na zegarze a dmucha ciepłem
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duże auto, dużo miejsca.
4,0
Wyciszenie
Na autostradzie powyżej 120km/h duży szum w kabinie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis mam w cenie, więc nie ocenię, pali przeciętnie jal na tą klasę samovhodu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Na tle konkurencji ok.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Szybko rysujace się pladtiki w bagażniku (pierdoły).
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Szarpanie na jeździe na tempomacie, po jakimś czasie kontrolka silnika. Błąd zbyt gęstego oleju, wymiana paru części na gwarancji (coś przy kolektorze wylotowym).
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 177KM 130kW
[l/100km]