Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan X-Trail III Terenowy Facelifting

Łukasz S., 4 lata temu
Silnik 2.0 dCi 177KM 130kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 36 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Nissan X-Trail III Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW 2017-2019 - Oceń swoje auto
4,43
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Skrzynia xtronic i napęd 4x4 bardzo dobrze się sprawują, auto prowadzi się pewnie przy dużych prędkościach i na zakrętach.
Układ hamulcowy : Bardzo dobry.
4,0
Całokształt
Auto duże i przestronne. Wygląd i wyposażenie też robi pozytywne odczucia. Wyciszenie tego auta, szczególnie przy silniku 2.0dci nie jest wystarczające.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik 2.0dci bardzo sprawnie napędza ten samochód, też dzięki skrzyni xtronic samochód ma dobrą dynamikę przyśpieszeń. Natomiast uważam że samochód jest niedostatecznie wyciszony. Zużycie paliwa też często przekracza 10l-11l/100km nawet przy jeździe autostradowej 120-130km/h więc do oszczędnych nie należy. Niedawno zamontowałem chip pro racing który obniżył spalanie o 2l / 100km, silnik zauważalnie się wyciszył, silnik pracuje teraz na niższych obrotach, wzrosła także dynamika i osiągi silnika. Samochód gorzej hałasował i o wiele więcej palił na fabrycznych nastawach więc bardzo polecam ten zabieg innym użytkownikom tego samochodu przynajmniej z tym silnikiem.
5,0
Skrzynia biegów
Do skrzyni nie mam żadnych zastrzeżeń. Pracuje cicho i dobrze.
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny jest moim zdaniem za mało komfortowy, słabo wybiera nierówności. Samochód prowadzi się pewnie nawet przy dużych prędkościach i dobrze radzi sobie w zakrętach to jest duży plus tego samochodu.
4,0
Karoseria
Bardzo podoba mi się kształt i wygląd tego samochodu, w porównaniu do poprzednich modeli które miały kształt kwadratowego pudełka i były po prostu nieciekawe. Ekolakier na tych samochodach jest mało odporny na zarysowania.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność dobra nawet do tyłu dzięki kamerom o dobrej jakości obrazu. Lusterka też mają dobrą widoczność.
5,0
Ergonomia
Dobrze spasowane elementy wnętrza jak za tą cenę samochodu. Samochód jest przestronny i wrgodny. Miło się nim podróżuje nawet w dalekich trasach. Nagłośnienie bose jest rewelacyjne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja działa bardzo sprawnie o każdej porze roku.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przetrzeń komfortowa i wystarczająca. Fotele wygodne nawet w długich podróżach.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie nie należy do mocnych stron tego samochodu szczególnie gdy nie jest rozgrzany silnik. Ja akurat mówię tu o 2.0dci, być może benzynowe i mniejsze silniki w tych samochodach są cichsze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik 2.0dci dużo pali w tych samochodach dlatego zdecydowałem się zamontować chip pro racing unicat który znacznie obniżył spalanie. Części zamienne są tanie bo to w większości renault.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość do ceny zdecydowanie na wysokim poziomie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 36000tyś. Km. Na razie bez żadnych awarii.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 36000tyś. Km. Bez żadnych awarii.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Nissan X-Trail III Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
8,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Nissan X-Trail III Terenowy Facelifting