Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan X-Trail III Terenowy Facelifting

Wacław, 6 lat temu
Silnik 2.0 dCi 177KM 130kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan X-Trail III Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW 2017-2019 - Oceń swoje auto
3,00
30% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
Przeniesienie napędu
3,0
Całokształt
Moja opinia powstała po 3 dniach jazd testowych przed zakupem. Oprócz znanych mi przed testami wad jak słaby system audio i nawigacja , niewygodne wysoko zamontowane fotel tylnie doszło coś co mnie totalnie zaskoczyło. Jest to silnik 2.0dci który przenosi wibracje do kabiny łącznie z pedałem gazu. Sam hałas silnika dla obrotów pow. 2 tyś też jest trudny do wytrzymania . Tym samochodem nie da się poruszać po autostradach , zamontowany subwoofer nie pomoże zagłuszyć tego hałasu . Pytanie - dla kogo i dla jakich prędkości zaprojektowano ten samochód ? Jednocześnie ostrzegam że inwestycja w samodzielne wygłuszenie silnika może być mało skuteczna , zawsze pozostają wibracje . Zresztą tymi zjawiskami powinien się zająć producent skoro testowana przeze mnie wersja Tekna kosztuje 160 tyś. Podsumowując - samochód być może dobry dla tych którzy są odporni na hałas lub do jazd lokalnych 50 km i prędkości 60-80km/h. Tłumaczenie NIssana ze to nie jest klasa premium i moje oczekiwania akustyczne są nadmierne pozostawiam bez komentarza .
Wrażenia
2,0
Silnik
silnik właściwy do jazdy tym samochodem , ale kultura pracy oraz wibracje to jedna wielka tragedia . Stosowanie silnika 2.0 dci z przed 10 lat jak słychać nie jest rozsądna.
1,0
Skrzynia biegów
skrzynia automatyczna działa prawidłowo ale znów - odgłosy jej pracy nie do zaakceptowania
4,0
Układ jezdny
ok , sprawdzałem jedynie na suchym oraz podczas dużej ulewy podczas 3 dni testów.
4,0
Karoseria
bez uwag . Jedynie co stwierdziłem to wibracje silnika przenoszone na maskę
Komfort
3,0
Widoczność
przeciętna ale lusterka boczne są duże i nie ma tragedii
4,0
Ergonomia
dość dobra , osoby powyżej 190 cm mogą mieć problem z zajęciem dobrej pozycji za kierownicą natomiast jazda na tylnym siedzeniu jest trudna do akceptacji dla osób wysokich ( przez szyberdach oraz opisaną wadę tylnych foteli )
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez uwag
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dość dobra pod warunkiem że kierowca nie przekracza 190cm . To samo dotyczy tylnej kanapy
1,0
Wyciszenie
opinie powyżej - nie wiem jak można coś takiego wypuścić na rynek . Przeciętny kompakt za 70 tyś ma lepsze wyciszenie diesla
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie wypowiadam się po 3 dniach testów . średnia spalania 9,2 też nie jest zachwycająca , jest większa niż u konkurencji
3,0
Stosunek jakość/cena
umiarkowana , nie jest to żadna okazja pomimo promocji
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie wypowiadam się
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie wypowiadam się

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Nissan X-Trail III Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
8,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Nissan X-Trail III Terenowy Facelifting