Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan X-Trail III Terenowy Facelifting

obadam, 3 lata temu
Silnik 1.3 DIG-T 160KM 118kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan X-Trail III Terenowy Facelifting 1.3 DIG-T 160KM 118kW 2019-2020 - Oceń swoje auto
4,86
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Dziwią mnie komentarze dotyczące głośności i rzekomo niewygodnych foteli pasażerów z tyłu. Głośność jest bardzo dobra, w aucie jest cicho, oczywiście przy prędkościach rzędu 150+ to się zmienia. Ja na takich prędkościach zwykle nie jeżdżę, więc nie narzekam. Fotele z tyłu natomiast są bardzo wygodne. To, że siedzi się wyżej jest o tyle atrakcyjne, że dużo więcej widać niż siedząc na tej samej wysokości co kierowca. Bardzo cenię sobie pojemność tego samochodu. Jest przesuwna tylna kanapa, która ma też regulację kąta oparcia. Te dwa gadżety powodują, że nie mam najmniejszych problemów z zapakowaniem całej rodziny na dwutygodniowe wyjazdy, gdzie mam do zapakowania podwójny wózek (dzieciaki 3 mce i 2 latka), 3 walizki i kilkanaście różnego rodzajów toreb, torebeczek i innych drobiazgów, plecaków. Przed zakupem Nissana byłem bliski kupienia VW Tiguana Allspace. Nie żałuję. Za cenę Nissan (~120 tys.) w VW dostałbym kompletnie łysą wersję, z jedynym plusem w postaci bardzo duużego bagażnika. W nissanie dostałem teknę z prawie najwyższym wyposażeniem, w automacie, z dachem panoramicznym (który jest moim ulubionym dodatkiem w samochodzie). I niewiele mniejszym bagażnikiem. Zalety: 1. wygoda; 2. silnik w miarę dynamiczny 3. brak cyfrowych zegarów i innego tego rodzaju badziewia odwracającego jedynie uwagę kierowcy od jazdy. 4. pojemność 5. stosunek jakość/cena 6. wygląd. 7. piękny panoramiczny dach (frajda dla dzieciaków gwarantowana - od starszego słyszę za każdym razem "wow" i "o, słońce"). w aucie dzięki temu jest bardzo jasno. 8. podgrzewane fotele przednie i tylnie. 9. bardzo dobre światła. w nocy jest jasno jak w dzień. 10. bardzo dobrze się prowadzi i w mieście i w trasie (z jedną wadą w postaci skrętności auta). Z wad: 1. nie rozumiem, czemu nie ma pamięci ustawień fotela dla kierowcy mimo tego, że fotel ustawia się elektronicznie. W ten sposób jeśli jest kilku kierowców samochodu każdy musi sobie przestawiać na preferowane ustawienia. 2. nawigacja jest dobra ale przestarzała. ogólnie komputer pokładowy jest jeszcze "analogowy". mógłby być odrobinę nowocześniejszy. 3. w mieście pali około 10-12 L (benzyna 1,4) przy umiarkowanej jeździe. 4. otwierania bagażnika na ruch nogi, które po prostu nie działa lub działa słabo. 5. skrętność mogłaby być lepsza. Mam porównanie z Volvo XC 60, które jest po prostu skrętniejsze mimo podobnych gabarytów. pozdrawiam
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 DIG-T 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Nissan X-Trail III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Nissan X-Trail III Terenowy Facelifting