Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan X-Trail II

Krzysztof, 6 lat temu
Silnik 2.0 dCi 173KM 127kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 230 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Nissan X-Trail II 2.0 dCi 173KM 127kW 2007-2014 - Oceń swoje auto
4,57
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Moim zdaniem najwszechstronniejszy SUV zwłaszcza dla rodziny.
Wrażenia
5,0
Silnik
W tej klasie japończyków z 2007 r to najsilniejszy silnik i to czuć zwłaszcza na trasie. Mankamenty to oczywiście DPF. Raczej tankować dobre paliwo. Na frytkach nie pojedzie
5,0
Skrzynia biegów
U mnie bez problemów, chodzi płynnie i lekko
4,0
Układ jezdny
Ostre zakręty nie dla niego. Trzeba zwolnić. Po za tym płynie i miękko
5,0
Karoseria
nie miałem problemów
Komfort
4,0
Widoczność
Szerokie słupki. Ale duże boczne lusterka
4,0
Ergonomia
Trochę kanciasty samochód
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dla mnie bez problemów, plus za nawiew na tył i klimatyzowane schowki na napoje
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fantastyczny bagażnik. Przy płaskim dachy olbrzymia przestrzeń załadunkowa. Tylne kanapy pochylane - komfort na długich trasach dla dzieci i dorosłych, z przodu też wygodnie i wszytko łatwo dostępne
4,0
Wyciszenie
raczej do cichych nie należy. Ale jak na dissla i tak nieżle. Im większe obroty tym głośniej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak dla SUVa nie są niskie
5,0
Stosunek jakość/cena
Szukając nowego SUVa nie znalazłem fajniejszego
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
typowe - tarcze, światła, itp po 200 tys
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeśli wymieni się łańcuch rozrządu przed skończeniem 200km to wszystko będzie ok. Oczywiści DPF

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 173KM 127kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan X-Trail II