Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan X-Trail II

drELEKTRYK, 15 lat temu
Silnik 2.0 dCi 173KM 127kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 66 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Nissan X-Trail II 2.0 dCi 173KM 127kW 2007-2014 - Oceń swoje auto
3,00
30% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : 4x4 AllMode
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : alarm
2,0
Całokształt
Samochód bardziej trzeba traktować w formie zabawki a nie praktycznego samochodu, DUŻY plus za napęd 4x4, wysoką pozycję za kierownicą, ale ergonomia i spalanie silnika psują wszystko!!! Pamiętajcie o oponach, jak wam się uda to warunkiem kupna samochodu niech będzie sprzedaż ale na innych oponach, tylko nie DUNLOP allwether ST20! najlepiej zimowe, albo letnie, w zależności kiedy kupujecie, całosezonwe są do niczego, bo jak coś co jest do wszystkiego może być dobre???
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczność pierwsza klasa, cichy nawet na wysokich obrotach.
2,0
Skrzynia biegów
Zaczepia o inne biegi, np przy dynamicznej zmianie z 1 na 2! Później OK, ale niestety \"dwójka\" potrafi się zaciąć, trzeba jeszcze raz wcisnąć sprzegło :/
3,0
Układ jezdny
4x4 super!, tylko te FATALNE fabryczne opony, samochód kupiony nowy z salony, opony DUNLOP wielosezonowe ST20, ale co \"ciekawe\" opony z 2005 roku produkcji!!!!! Na lato ok, na zimę trzeba uważać, mozna przejechać 3 skrzyzowania z wcisnietym hamulcem :///// Acha, trudno je wyważyć, trzeba to niestety robić co jakiś czas, bije przód co jakiś czas, kupno zimowych obowiązkowe!
Komfort
2,0
Widoczność
Do przody OK, do tyłu raczej nie i nawet kamera do cofania nie jest tutaj dobrym pomysłem, czujniki parkowania dały by radę(w Octavi były z przodu i z tyłu + wyświetlacz, super sprawa) w zimę kamera jest brudna po 5km, w lato przy deszczu po 10km, jedynia jak jest dobra pogoda to się sprawdza kamera :/
2,0
Ergonomia
Przesiadając się ze Skody niestety tutaj mamy wszystko na wspak, jakby jakiś chińczyk to projektował a nie japończyk. Szyby elektryczne są, ale czemu nie automatyczne? Podświetlenie przyzadów jest, ale czemu nie wszystkich, czemu w nocy mam szukać na omack przycisków do szyb??? Kto wymyślił przycisk ESP i reflektorów dalekosiężnych na wysokości kolan???? Ustawienie trasy w nawigacji podczas jazdy graniczy z cudem, trzeba wszytko (literki, cyferki) ustawiać pokrętłem!!!! Ustawienie wysokości kierownicy jest, ale za nisko, nawet jak wezmę na maksa to górna część kierownicy zasłania tablicę rozdzielczą, a mam tylko 182cm wzrostu, a cofnąć sie z fotelem nie można bo z tyłu dziecko w foteliku (w Skodzie było wszystko OK!) Bagażnik, duży ale jak się wyjmie szufladę, bo tak jest mniejszy niż w mniejszej Skodzie! A szuflady powiem szczerze to dobra myśl, tylko czemu tylko jedna, co z tą dziurą z drugiej strony, wszystko tam lata! Kolejna rzecz, lampkę pasażera można zapalić tylko na postoju, CZEMU?????? Schowków jest o ok50%(w sensie pojemności ogólnej) mniej w Skodzie, schowek jest tak zrobiony, że po otwarciu większoćś rzeczy wypada na dywanik! I coś na deser, niech mi ktoś mądry powie jak zmieniać w czasie jazdy, tak aby było bezpiecznie, funkcje komputera pokładowego (też to jest dumnie powiedziane, bo ma o połowe mniej praktycznych rzeczy niż w Octavi), jedna z metod to wciskanie guzika wkładając rękę w kierownicę i wciskanie malutkiego guziczka, albo na około kierownicy, gorszego miejsca nikt nie mógł wymyśleć, jescze jedna rzecz, może dla kogoś mieć to znaczenie: jest to samochód w wersji japońskiej, czyli fotele z tyłu składają się jak najbardziej 2/3, ale odwrotnie niż u nas, szerszą część mamy za kierowcą! Dla mnie to miało znaczeie, ale tego nie zauważyłem podczas zakupu, teraz mam problem jak wożę długie i szerokie części do motocykli, albo jakieś części elktryczne wysokogabarytowe :/ acha jeszcze jedno, ja mam szyber dach, fajna sprawa, ale dla tych z tyłu, minus taki że w środku robi się nisko, bo dach chowa się do \"środka\".
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
No niestety tutaj znowu plus dla Skody :/ Przykład z zimy (w lato jest lepiej!): chcemy np ustawić aby TROCHĘ ciepła wpadało do samochodu, niestety tego (chyba) nie przewidział producent!? Można ustawić albo niebieskie kółeczko, czyli wpada powietrze z zewnątrz (np -10stC), albo ustawiamy na 16stC i wtedy grzeje na MAKSA, a więc trzeba ustawić wtedy dmuchawę na minimum aby tego dużo ne wpadało, ale tu pojawia się problem, jak samochpdu jedzie szybciej to, to ustawienie nic nie daje bo powietrze wpada z większą siła i mamy efekt taki jakbysmy ustawili dmuchawę na silnieszą pozycję, a poza tym szyba ogrzewana i lusterka działają sprawnie i szybko.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera OK, dla tych z tyłu mniej niż w Skodzie Octavii II Combi! tak nie mylę się, Skoda z zewnątrz mniejsza, ale w środku większa, bagażnik też!
5,0
Wyciszenie
wyciszenie pierwsza klasa, ciszej niż w Octavi
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekenomiczność porównywalna z samochodem kolegi Mitshubishi Pajero 3.0 DiD (albo 3.2 DiD nie pamietam)w automacie, czyli po prostu katastrofa, bo tamten waży 2.5t i silnik V6 w automacie, tutaj 2.0DCi 173KM w manualu, a różnica średnio w saplaniu 1litr na 100km!! Dla porównania, często jeżdzę w to samo miejsce do Francji, tą samą drogą, ta sama prędkość,samochód w podobny sposób obciążony: Octavia (2.0 TDI 140KM) paliła średnio 6.5 l/100km Nissan (2.0 DCi 173KM)pali śrendio 11.5 l/100lm i dla porównania, jak jechałem z tym wcześniej wspomnianym kolegą, jego Mitshubishi spaliło litr mniej! 10.5 l/100km jedynie co na plus, to może on jechał na pusto, tylko z żoną ;) a ja byłem zapakowany, ale bez żony ;)
2,0
Stosunek jakość/cena
Pomyłka w zakupie, niestety nie wart swoich pieniędzy, jeżeli chodzi o praktyczność oraz stosunek jakości do ceny to bym teraz kupił nową Skodę SuperB w automacie z silniekim 2.0TDI 170KM, albo coś innego z grupy VW, tam myślą o uzytkownikach w każdym szczególe!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak na razie nic, oprócz alarmu się nie zepsuło, a alarm traktują jako wpadkę polskiego mechanika/elektryka.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 173KM 127kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Nissan X-Trail II

Liczba wpisów: 3

Nissan X-Trail II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Nissan X-Trail II