Ogólnie brak zastrzeżeń poza za krótkimi biegami i ciasnotą z tyłu. O osiągach się nie wypowiem, bo nie katowałem go jeszcze za mocno, za nowy jest. Mocy nie brakuje i można wyprzedzać na VI biegu bez strachu w oczach. Składanie tylnych siedzeń nie z tej epoki, ale jak już się uporamy powstaje mała furgonetka. Właściwości terenowe dużo lepsze niż w CR-V czy Rav-ce. Jakość plastików średnia, to nie Audi ;) No i ten bluetooth ... ;)
Wrażenia
4,0
Silnik
zero turbodziury to mega plus, elastyczność jak na tę moc średnia z plusem
3,0
Skrzynia biegów
ogólnie źle nie jest, ale biegi są za krótkie, nawet jak na diesla, zwłaszcza z tą mocą
4,0
Układ jezdny
bardzo wygodny, ale potrafi bujnąć na zakręcie, roadster to to wszak nie jest
Komfort
5,0
Widoczność
bez zastrzeżeń, ale tylny czujnik cofania lepiej sobie sprawić
5,0
Ergonomia
ogólnie bez zarzutu, pokrętła do nawiewu i klimy mogłyby być większe i czytelniejsze
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu super, tył za ciasny jak tę klasę, mało miejsca na nogi (jak w kompakcie),
4,0
Wyciszenie
jak na diesla jest ok
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
honda crv icdti paliła mi podobnie, a może i więcej a miała 140 KM
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto kupione na wyprzedaży rocznika 2008 w najwyższej wersji wyposażenia za 97 tys. to super oferta, zdecydowanie warta tej ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za mały przebieg, fiksuje czujnik cofania, ale to nie jest nissan ;)