Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan X-Trail II

Leszek, 8 lat temu
Silnik 2.0 dCi 150KM 110kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 100 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Nissan X-Trail II 2.0 dCi 150KM 110kW 2007-2014 - Oceń swoje auto
3,38
21% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : płynnie działający układ napędowy z blokadą tylnego mostu, szkoda że tylko do 40 km/h
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : rdza
Przeniesienie napędu : sprzęgło, skrzynia biegów
Silnik : turbina
3,0
Całokształt
Napęd 4 x 4 z blokadą bardzo pomaga w zimie i na kiepskich leśnych drogach, to duzy plus. Duży bagażnik. Niestety obraz psuje niska jakość istotnych podzespołów
Wrażenia
4,0
Silnik
Po 90T padła turbina i wzrosło zużycie paliwa z ok 6,5 do 7,5. Jeżdżę przeważnie na trasie. Silnik jest dość dobrze wygłuszony, przynajmniej w zakresie przeciętnych prędkości
2,0
Skrzynia biegów
Katastrofa, przełączanie biegów jak w T34. Kilka razy zacięła się skrzynia i naprawiali na gwarancji ale pomimo napraw daleko do przeciętnej
3,0
Układ jezdny
Bardzo słabe sprzęgło. Mimo jazdy prawie tylko poza miastem sprzęgło zaczyna siadać przy przebiegu 100T km. Ten samochód nie nadaje się do cięższych zadań. Powyżej 140 km/h mało stabilny, ucieka na boki
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo przydatna kamera cofania, dobre lusterka.
4,0
Ergonomia
Na tylnych siedzeniach osoba średniego wzrostu dotyka głową sufitu. Z przodu miejsce na nogi dosyć wąskie co przy dłuższej jeździe jest uciążliwe
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brakuje rozdziału ogrzewania na lewo i prawo ale nie jest źle. Duży panoramiczny otwierany dach działa dobrze
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Brakuje uchwytów na większy napój niż puszka coli, chociaż miejsce jest. Bardzo wąskie kieszenie na drzwiach, trudno z nich coś drobniejszego wyjąć.
3,0
Wyciszenie
Powyżej 140 km/h jest już dość głośno
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drogi serwis który montuje nieoryginalne filtry i każe słono za to płacić
3,0
Stosunek jakość/cena
Za 120.000 można spodziewać się lepszej jakości i wytrzymałości.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobnych usterek brak, są tylko poważne
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 3 miesiącach od zakupu pojawiła się rdza na progach, potem na tylnej klapie. Potem zacięła się skrzynia. Naprawione na gwarancji. Zacięty klocek hamulcowy spowodował szybko nierównomierne zużycie tarcz. 80T- gumy tylnego stabilizatora, 90T - padła turbina i sprzęgło daje pierwsze objawy zużycia.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Nissan X-Trail II

Liczba wpisów: 3

Nissan X-Trail II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Nissan X-Trail II