Przeniesienie napędu
: Takie powinno być każde auto. Dobre, trwałe i bezproblemowe.
5,0
Całokształt
Nissan X-TRAIL to najlepsze auto jakie miałem kiedykolwiek, a miałem ich już kilkanaście ( połowa to były auta fabrycznie nowe). Jeżdżę nim od nowości i jest zupełnie bezawaryjny.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo dobry, dynamiczny i oszczędny silnik. Minus za zbyt słabe wyciszenie
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Świetnie radzi sobie w każdych warunkach, oczywiście uwzględniając że to jest SUV, a nie terenówka czystej krwi.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, zwłaszcza z kamerą cofania, bez niej byłoby tylko dobrze.
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Pewne zastrzeżenia mam do mało wydajnej i opóźnionej pracy w trybie auto.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dobrze, z tyłu bardzo rośli pasażerowie dotykają głową tapicerki podsufitki, z tym że mam otwierany duży szyberdach, i chyba to wpływa trochę na przestrzeń nad głowami.
3,0
Wyciszenie
W tej klasie wyciszenie powinno być lepsze, podobno poprawiono to w 2010 roku.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto bezawaryjne. Jedyną awarią była spalona żarówka stop. Jak na ponad 5 lat i 130tys przebiegu REWELACJA.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW
[l/100km]