Trochę głośny ma wolnych obrotach, w trasie da się z nim wytrzymać.
4,0
Skrzynia biegów
Doskonały komfort i wygoda z jazdy. Ogólnie jestem zadowolony, trzeba się nauczyć korzystać z jej zalet.
Tryb manualny wolny i bez żadnej przydatności, no może poza hamowaniem silnikiem w górach.
5,0
Układ jezdny
Duży komfort resorowania, trochę wychyla się na zakrętach ale to nie jest wyścigówka ;)
Komfort
5,0
Widoczność
Do przodu i na boki jest ok. Gorzej tył i skos (bardzo szerokie tylne słupki), konieczne czujniki cofania.
4,0
Ergonomia
Ogólnie ok, ale producent może zadziwić swoimi pomysłami. Włączanie świateł dalekosiężnych (dachowych) wymaga gimnastyki lub rozwiązań typu wykałaczka w przełączniku. Brak oświetlenia w schowku przed pasażerem w aucie za 120 tys. też jest zaskakujące.
W zamian szuflada w bagażniku jest super!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag, klimatyzacja działa w miarę cicho i skutecznie. Tylko nie wiem dlaczego nie jest dwustrefowa?
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ok. Wygodnie.
4,0
Wyciszenie
Bez uwag, silnik trochę terkocze ale ten typ tak ma.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali sporo (może to styl jazdy) ale dzięki temu nie miałem jeszcze kłopotu z filtrem DPF.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW
[l/100km]