Przeciętne auto, bez duszy. Wiele błędów projektanta (lub przeróbek księgowego) zniechęca do jazdy w dłuższym terminie.
Jazda 4x4 to jakaś teoria, elektroniczni pomocnicy pomogli mi się zakopać kilka razy w byle jakim płytkim błotku. Co za idiota ustawia pomocników tak, że hamują koła w trakcie jak jestem w błotku i pozwalają mu się zapaść? Świeć Panie nad jego duszą...
Jazda w mieście - przeciętna dynamika, zbyt miękkie zawieszenie. Walniesz w dziurę, to tylko usłyszysz. Dla dziadka z dyskopatią to pewnie zaleta, ja wolę wiedzieć jak mocno walnąłem, bo może trzeba się zatrzymać i auto obejrzeć?
Wrażenia
3,0
Silnik
W połączeniu ze skrzynią automatyczną muł. Wyprzedzanie w trasie do ruletka - zmieści się, czy niekoniecznie.
Dynamika - zero. Zużycie paliwa - o tak, paliwo lubi. Głośny silnik, mimo, że Common Rail to klekot.
1,0
Skrzynia biegów
Automat - źle zestrojony, wolny jak lodowiec. Szczerze odradzam!
3,0
Układ jezdny
Miękkie zawieszenie, buja na poprzecznych nierównościach. Na kierownicy zero absolutne, nie wiesz niczego o drodze po której jedziesz. Ogólnie - taka francuska kanapa do jeżdżenia. Uważaj na zakręty - wychył taki, że w lesie grzyby z auta można zbierać.
Nadgorliwe ESP.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra.
4,0
Ergonomia
Miękko i wygodnie, sporo miejsca.
Dziwne - dobierając halogeny na dachu (wyposażenie fabryczne) nie oczekuj, że tak łatwo je włączysz. Włącznik ukryto sprytnie tak, żebyś ich przypadkiem nie włączył na trasie. Jeśli już będziesz koniecznie chciał je włączyć w trakcie jazdy, uzbrój się w peryskop. Włącznik jest tak nisko, że włączając go tracisz drogę z oczu.
Sterowanie radiem to też jakiś koszmarek. No, ale ja tylko techniczne studia skończyłem, więc może się nie znam.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dobrze, ale z tyłu nie ma szaleństwa z miejscem na nogi. Przeciętny bagażnik.
3,0
Wyciszenie
Silnik głośny jak kuźnia. Dość mocne szumy powietrza przy prędkościach +100km/h.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
150 konny diesel z automatem - przepis na 10 litrów w trasie.
2,0
Stosunek jakość/cena
Za swoją wersję dałem 147.000 w salonie. Absolutnie nie warty tej ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
japończyk w końcu, nie jakieś tam tata korporejszyn
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW
[l/100km]