Przeniesienie napędu
: Radzi sobie na luźnej nawierchni jak prawie jak terenówka.
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Turbodziura do ok. 2000 obr/min, później katapulta ;)
Przy wyprzedaniu bez kompleksów, ciągnie przyzwoicie.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo ładnie pracujący automat (6 biegów). Jedynie czasem przy bardzo małych prędkościach niepotrzebnie \"piłuje silnik\", trzymając wyższe obroty.
5,0
Układ jezdny
Komfortowo wybiera nierówności. Dobre trzymanie jezdni, odporny na koleiny.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest dobrze, do tyłu będą raczej przydatne czujniki cofania. Tylne słupki są trochę za szerokie. Światła ksenonowe super i dodatkowe halogeny na relingach też świetnie doświetlają (pomijając ich kłopotliwe włączanie).
3,0
Ergonomia
Klapa silnika bez siłowników, trzeba podpierać ręcznie. Brak podświetlenia w schowku u pasażera. Bagażnik rozwiązany genialnie (szuflada) ale hałasuje na nierównościach. Brak świateł dziennych trzeba zakleić czujnik. Brak kontrolki włączenia swiateł postojowych i mijania. Wygląd i fukncje \"komputera\" porażka.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie wiem jak zimą ale w lecie jest super. Klima działa cicho i daje sobie radę. Otwierane okno w dachu też pomaga do ok. 100km/h daje się jechać.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mimo, że samochód jest wąski, miejsca wystarcza.
4,0
Wyciszenie
Silnik hałaśliwy głównie po uruchomieniu. Potem można to polubić.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tę klasę chyba w granicach normy ale bez rewelacji.
4,0
Stosunek jakość/cena
Wersja LE, bez nawigacji. Kupiony w salonie z poprzednim rocznikiem. Za takie wyposażenie cena całkiem dobrze skalkulowana.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW
[l/100km]