Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan X-Trail II

Witek, 10 lat temu
Silnik 2.5 169KM 124kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 29 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Nissan X-Trail II 2.5 169KM 124kW 2007-2011 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Poniewaz przesiadlem sie na niego z samochodu nizszego poziomu, to przyjemnie mnie zaskoczylo omal wszystko
5,0
Całokształt
Bardzo podoba sie i mi i mojej zonie. Zamienie go pozniej tylko z tego powodu by kupic cos 3 razy drozszego, ale na razie bede spokojnie i z przyjemnoscia nim jezdzil
Wrażenia
4,0
Silnik
Pewnie nie da ocenic silnik rozdzielnie od skrzyni biegow, poniewaz przyspieszenie nalezy od obu. Kiedy kupilem, bylem bardzo zadowolony, teraz oceniam nizej. Spala duzo, a dla szybkiego wyprzedzenia musze wciskac pedal do tego, jak minie samochod z przeciwnego pasu, gdyz okolo pol sekundy samochod potrzebuje by nabrac pelna moc, dopiero wtedy wyskakuje w lewy pas i szybko wyprzedzam fure.
4,0
Skrzynia biegów
Ma dwie wady na moja opinije (mowimy o wariatorze). 1. Dlugo dobiera optymalny wspolczynnik przerzutowy. Patrze na komputerze tymczasowe spalanie i wciskam gaz do dechy, pasek wyskakuje na jakies 40l, przyspieszam do 60 (przeciez po miescie w Rosji nie wolno szybciej jezdzic :) ) i utrzymuje pedel gazu, by trzymac te predkosc - spalanie okolo 20 l, obroty silnika okolo 2500-3000. Na chwile calkiem puszczam pedal gazu i znowu go wciskam, by utrzymal predkosc i o cud! spalanie spada do 10 litrow i obroty spadaja do 1200 2. Przy predkosci 120 na autostradzie na kruiz kontrole probuje przyspieszyc. Komputer zwieksza oborty silnika i korektuje wariator, ale zle zgaduje wspolczynnik i samochod czasem drga
4,0
Układ jezdny
Nie jest tak miekki jak na Nissan Teana lub Mercedess C 180 (na innych jeszcze nei jezdzilem). Oraz na zdziwienie stanelem na plazy z piaskiem mimo napedu na 4 kola. Choc normalnie jechal po 30 centymetrowym sniegu na jeziorze Ladozskim, bylo nas 5-ciu facetow pod 90 kg kazdy
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Pojemniki dla butelek w dzwiach mogly by byc wieksze (jak w Qashqai 2009). Bardzo ciesza pojemniki dla napojow na desce, docenilem w dlugiej drodze, dobrze tam trzymac kawe.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w Teanie jest wiecej miejsca, pewnie to dlatego, ze sa jeszcze X-Trail\'y z 3-ma rzadami siedzen, wiec drugi rzad nie jest odsuniety do tyly na tyle, na ile pozwala rozmiar samochodu.
4,0
Wyciszenie
w Teanie wyciszenie jest lepsze, teraz jezdzimy na gumie zimowej z kolcami, niestety slychac
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Nissan ma dobra polityke cenowa i proponuje dobre samochody w dostepniejszej cenie. Rozwazalismy Suzuki Grand Vitara, cena jest drozsza i okazalo sie, ze na drodze gorzej zachowuje sie. Jechalismy z przyjaciolmi, nie mogli normalnie wyprzedzac fury, bylem zdziwiony. Oraz bagaznik ma maly Honda CRV rowniez jest 200 000 rubli drozsza
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ponad poltora roku uzywania i ani razu nie jechalem na serwis
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ponad poltora roku uzywania i ani razu nie jechalem na serwis

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 169KM 124kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan X-Trail II