Wygodny na długie trasy. Duży bagażnika, dobra widoczność, elastyczny silnik. 6-ty bieg w zasadzie zbędny - sprawdza się w zasadzie przy dużych prędkościach (powyżej 150 km).
Wrażenia
5,0
Silnik
Wymiana oleju co 10000km. Elastyczny dobrze reaguje na pedał gazu. Spalanie średnie 8,5 l, po zmianie paliwa trochę wyższe. Głównie jazda po "esce" z troszkę wyższą prędkością niż dopuszczalna. W mieście w godzinach szczytu pomiędzy 10 - 11 litrów.
5,0
Skrzynia biegów
Jak do tej pory wszystko ok. Szóstka używana sporadycznie.
5,0
Układ jezdny
Trzeba się przyzwyczaić. Bardzo dobry na asfalcie, w terenie ostrożna jazda. Wszystkie części zawieszenia oryginalne.
4,0
Karoseria
Pojawia się rdza w okolicy tablicy rejestracyjnej. Podwozie po konserwacji - pojawiały się ślady rdzy.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność w każdym kierunku bardzo dobra. Lusterka ułatwiają manewrowanie - bardzo dobra widoczność.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu - "pod ręką".
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze grzeje jak i chłodzi. Po zakupie (72500 km) wymiana kompresora.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dobra z przodu, dobra z plusem z tyłu. Oparcie tylnej kanapy regulowane co jest na plus.
4,0
Wyciszenie
Dosyć głośny przy prędkościach powyżej 120 km. Przy niższych ok.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bez kosztów paliwa jest bardzo dobra. Biorąc pod uwagę ilość spalanego paliwa na 100km - dobra.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena zakupu (mojego) do jakości bardzo dobra. Nie płaciłem mało, zdaniem niektórych osób przepłaciłem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymiana hamulców: przód i tył. Konserwacja podwozia - samochód ma już swoje lata. Naprawa klimatyzacji na koszt sprzedawcy (Autorud Rzeszów)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pukać w niemalowane - brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 141KM 104kW
[l/100km]