Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan X-Trail I

Ja, 13 lat temu
Silnik 2.2 Di 136KM 100kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 115 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan X-Trail I 2.2 Di 136KM 100kW 2003-2007 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Całokształt auta.Jest fajne
4,0
Całokształt
Dobrze wybrałem.Mimo paru drobnych wad autko jest bardzo fajne.Napęd 4x4 na śniegu jest rewelacyjny
Wrażenia
5,0
Silnik
Nadal nie moge przyzwyczaić się do jego dzwięku.Trochę mi brakuje klekotu diesla ale nie o to tu chodzi.Silnik jak narazie sprawuje się bardzo dobrze.Jak dla mnie mocy jest pod dostatkiem.Leje tylko orlenoskie paliwo(verva) i narazie nie mam problemów.Przy mocnym wcisnięciu gazu z ruru wydostaje sie tylko delikatny dymek a nie jak z lokomotywy a przy spokojnej jeździe praktycznie nie widać dymu.po zakupie zalałem auto olejem Platinum 10W-40.Gówno nie olej.Po przejechaniu 3 tys km olej był tak czarny jak smoła i musiałem dolać ok 3,5 setki.Wymieniłem go na Shell Ultra Helix 5W-30 i teraz to wiem,że mam olej.Auto ciszej pracuje,olej jest nadal ''czysty'' a przejechałem na nim już 4 tys km.Nie ubyło nawet kropli.Polecam ten olej z czystym sumieniem(niestety dość drogi)
4,0
Skrzynia biegów
Myślałem,że z czasem sie przyzwyczaję,ale jakos nie moge.Przełożenia są bardzo krótkie i wiecznie trzeba wajchować lewarkiem.Wole diesla z 5 biegową skrzynią.Jeśli chodzi o prace skrzyni to jest ok.
5,0
Układ jezdny
Jest bardzo dobrze.Zawieszenie wysokie,profil opony też,resorowanie ok.Na nasze parszywe drogi w sam raz.Napęd 4x4 jest ekstra zimą.Jeździ się o wiele pewniej
Komfort
5,0
Widoczność
Jak w szklarni.Doskonałe światła i lusterka.Szkoda tylko,że nie są podgrzewane
4,0
Ergonomia
Wszystko ok.Jedyny poważny minus to bardzo niewygodne siedzisko fotela kierowcy.Natomiast oparcie z regulacją na lędźwie jest ekstra.Siedzisko niby też regulowane,ale dłuższa jazda bardzo męczy nogi
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą grzeje,w lecie chłodzi i jest ok.Po przestawieniu pokrętła nawiewu na szyby włącza się klimatyzacja.Trochę to denerwuje,ale po dłuższej obserwacji faktycznie to pomaga.Znacznie szybciej odparowuje szyby.Sam nawiew ciepłego powietrza też odparuje,ale trwa to znacznie dłużej
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj to jest poezja.Regulowane oparcie z tyłu to fajny i wygodny wynalazek
4,0
Wyciszenie
Nie jest złe,ale widziałem cichsze auta.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niby dobrze bo to jednak kawał auta,ale tak z liter mniej by mogło palić.Jazda w koło komina to zawsze 7.5 litra.Na trasie jadąc do 120 km/h wychodzi 6,8 L.Długa trasa(Polska-Chorwacja Polska)4 osoby i klamotów załadowane pod dach,jazda po autostradach z prędkością ok 130-140/h wyszło 7.3L Najbardziej wkurza mały zbiornik paliwa.80l to minimum do takiego auta bo tankowanie co 550-600km jest denerwujące.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za wszystko trzeba zapłacić.Nie ma nic za darmo
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie bez drogich przygód
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Oby tak dalej.Narazie tylko to co trzeba.Oleje,klocki itp.Stuki w zawieszeniu to normalka na naszych drogach

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 Di 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan X-Trail I