Najgorszy silnik Nissana, nie majacy nic wspólnego z marką i niezawodnością, przy 160000km zawiesił sie wtryskiwacz, urwał korbowód i wyszedł bokiem. Nikt w Polsce nie sprawdzi wtryskiwaczy brak oprzyrządowania, brak również nowych koncówek. Nowy wtrysk ok 2000zł lub używka za 400zł. Remont silnika po wymianie słupka, wtrysków, koła dwumasowego ok 12-14 tys zł. Opinia mechaników jest taka sama o tych silnikach, przed zakupem proponuję zasięgnąć porady w warsztatach.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą super.
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu i z tyłu.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wymiana oleju z filtrami koszt 350 zł.
Silnik ekonomiczy ale za to zawodny,
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bywa, że klima zamiast chłodzić zaczyna grzać, trzeba ją wyłączyć i po pewnym czasie ponownie włączyć i jest wtedy ok.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awaria silnika, drogi koszt naprawy, 30% wartości auta.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 Di 136KM 100kW
[l/100km]