Przeniesienie napędu
: Napęd 4x4 sprawuje się bardzo dobrze.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Konstrukcyjnie wadliwy
Karoseria
: Koroduje w zastraszającym tempie.
3,0
Całokształt
Fajne auto w lekki teren z fatalnym silnikiem i kiepską jakością wnętrza. Karoseria jak w każdym japończyku podatna na rudą.
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik 2.0 to niestety padaka z wadą fabryczną objawiającą się konsumpcją oleju na poziomie 1l/1000km po przebiegu około 200kKm. Dodatkowo regulacja luzów zaworowych przez wymianę szklanek (trzeba zrzucać rozrząd i wałki). Łańcuch rozrządu się wyciąga, a wymiana do tanich nie należy. Dodatkowo w starszych autach rdzewieją i rozpadają się tarcze kotwiczne do ręcznego, zamienników brak, nowe około $150 w Japonni (+ przesyłka, cło, vat). Słabe łożyska, szczególnie tylne, na szczęście niezbyt drogie.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń.
5,0
Układ jezdny
Miłe zaskoczenie. Na ryby dojechałem zawsze bez problemu.
2,0
Karoseria
Brak zabezpieczenia typu ocynk powoduje szybkie pochłanianie spodu auta przez rudą. To samo tyczy się belki z przodu na której opiera się łapa silnika. Ruda żre go jak chce.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Jeździ się przyjemnie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez rewelacjia, ale przyzwoicie jak na auto z 2005
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca.
4,0
Wyciszenie
W miarę.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Sklnik z wadami jw, koszty napraw wysokie. Niektóre upierdliwe części wręcz nieosiągalne lub a rdzo drogie (patrz tarcze kotwiczne).
3,0
Stosunek jakość/cena
Moim zfaniem kiepsko.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi w tym aucie aię nie psują.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wadliwy silnik, powszechna korozja czynią z tego samochodu dosyć kosztowny nabytek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 140KM 103kW
[l/100km]