Auto bezawaryjne. Są rzeczy które psują całokrztałt czyli pierścienie do wymiany przy przebiegach powyżej 200 tys km. Wadą fabryczna. Katalizatory też do wymiany. Padające sondy lambda. Auto za słabe jak na wagę nie ma czym jechać mimo 140km. Auto nie za wygodne do dalszych podróży. Ma plusy w postaci mega użyteczności schowków dzielności w terenie. Jak kupować to tylko po wymianie pierścieni. Remont silnika to 5000zl.
Wrażenia
3,0
Silnik
Słabe pierścienie i brak mocy.
4,0
Skrzynia biegów
Super
5,0
Układ jezdny
Super
2,0
Karoseria
W aucie z 2003 roku do roboty jest progi nadkola rdza go zjada.
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Brak części w ASO.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 140KM 103kW
[l/100km]