Silnik
: Jest naprawdę bardzo elastyczny, bardzo rzadko przebuje redukcji. A na starcie wymięka nawet VW Golf III.
4,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
To było bardzo dobre auto, paliło ledwie 5 litrów ropy na 100 km, i bez problemu zamykał licznik. Ale części do niego są niesamowicie drogie, zostało mi po nim trochę części, orginalnych, kupionych w salonie, których nie zdążyłem nawet zamontować, gdyż w między czasie kupiłem inny samochód, więc o nim zapomniałem. Posiadam jakiś drążek za który zapłaciłem 1020 zł 3 lata temu, prawą tarczę hamulcową, szczęki hamulcowe oraz uszczelkę pod głowicę, jeśli by ktoś potrzebował, to się dogadamy, proszę pisać ziomciu@o2.pl
4,0
Skrzynia biegów
Jak dla mnie wyśmienita, choć, pod koniec, za nim go sprzedałem, pękł korpus skrzyni, przy wałku sprzęgłowym, i przez dwa tygodnie, szukałem nowej skrzyni.
3,0
Układ jezdny
Troszę miękkie zawieszenie, ale drogi trzymał się dobrze.
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo kiepskie ogrzewanie, choć wystarczyło podnieść maskę i dorze zagrzany sinik dobrze ogrzewał samochód.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 90KM 66kW
[l/100km]