Silnik
: Silnik jak na zwykłego diesla bajka, pali zawsze od dotknięcia i pracuje idealnie pomimo sporego przebiegu i intensywnej eksploatacji.
4,0
Całokształt
Dla małej/średniej firmy budowlanej idealne auto, na trasy odradzam stanowczo, za głośny i nie wygodny.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik żyleta prosty, mocny diesel, czasami dostaje zadyszki pod górę ale wozi po 3 tony ładunku.
2,0
Skrzynia biegów
Mam wersję towarową, skrzynia pomyłka biegi wchodzą po pół metrowym wymachu drążkiem, da się przyzwyczaić ale takiego czegoś spodziewał bym się raczej po żuku.
4,0
Układ jezdny
Całkiem niezły, 3 pióra i bliźniaki z tyłu, można załadować ok 3 ton. przód troche gorszy, dostaje luzów i w załadowanym trzeszczy jakby miało się coś urwać, wymaga przyzwyczajenia.
Komfort
4,0
Widoczność
Przyzwoita.
3,0
Ergonomia
Auto proste jak cep, nie ma żadnej ergonomii, deska rozdzielcza przyzwoita, daje podstawowy zakres informacji, jak na ciężarówkę wystarczy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam pojedynczą kabinkę i ogrzewanie i wentylacia niczego sobie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń dla chińczyków, normalny europejczyk nie ma co zrobić z ręką, fotel za blisko drzwi. Fotele średnie jak dla mnie tak sobie, nie ma rewelacji i nie ma tragedii.
1,0
Wyciszenie
Jakie wyciszenie????!!! :) Wyciszenia prawie nie ma.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
z 3 tonami ładunku zamyka się w 12-13 litrów, na pusto koło 8.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze można mieć jakiegoś syfa na tle którego trade wypada jak ferrari.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mnie nie zawiódł, mimo złego traktowania, ciągłego przeładowywania lata wzorowo.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zdarzają się drobiazgi ale to wynika z cepowatej konstrukcji.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 D 96KM 71kW
[l/100km]