Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Townstar Kombi

zygi2, 1 miesiąc temu
Silnik 1.3 DIG-T 130KM 96kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan Townstar Kombi 1.3 DIG-T 130KM 96kW od 2022 - Oceń swoje auto
4,79
25% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo elastyczny i cichy.
5,0
Całokształt
Auto użytkowane na co dzień jako pojazd rodzinny. Dwoje dorosłych + 3 dzieci (2 foteliki przodem + 1 tyłem do kierunku jazdy). Ogólna ocena na 5. Pojemny, cichy i całkiem fajnie wyposażony.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo elastyczny, można by jeździć cały czas poniżej 2 tyś obrotów (czego unikam, żeby nie zaszkodzić silnikowi). W miarę ekonomiczny. Można spokojnie zmieścić się w 7 litrach, nawet z boxem na dachu. I co dla mnie bardzo ważne - CICHY. Powyżej 120km/h o oszczędnościach można zapomnieć. Do 120 ma mały apetyt na paliwo. Ma 4 cylindry, jest na rynku już od kilku ładnych lat i z tego co mi wiadomo to nie ma z nim problemów. Znam ten silnik z innych aut u znajomych, dlatego też się na niego zdecydowałem.
5,0
Skrzynia biegów
Działa i nie wiem co więcej napisać. Nie widzę różnicy między nią a skrzyniami w innych autach, z których również byłem zadowolony. Jest OK.
4,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się precyzyjnie. Ma wiele elektronicznych "wspomagaczy" jazdy. Minusem dla mnie jest to, że zawieszenie jest dość miękkie i z krótkim rozstawem osi, na poprzecznych nierówność nieco podskakuje. Ale da się do tego przyzwyczaić.
5,0
Karoseria
Urody nie opisuję, bo każdy ma swoje zdanie. Auto bardzo pojemne, z odsuwanymi drzwiami z tyłu, co idealnie sprawdza się przy dzieciach/fotelikach. Wielki bagażnik o foremnym kształcie. Przednie drzwi otwierają się bardzo szeroko, z czym winnych autach się nie spotkałem.
Komfort
3,0
Widoczność
Ogólnie OK. Ale trzeba przyzwyczaić się do przednich słupków bo zasłaniają kawał świata. Po pewnym dystansie przywykłem. Ale nie ukrywam, że na początku to była sprawa która bardzo mnie irytowała. I dodam że mam ok. 180cm wzrostu (więc standardowy kierowca, ani za niski ani za wysoki).
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. A nawet lepiej niż w konkurencji z którą miałem do czynienia. Nie ma się do czego doczepić. Bardzo praktyczne auto.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam wersję z manualną klimą. Brak nawiewów dla tylnego rzędu siedzeń. I mimo że poprzednie moje auta miały automatyczną klimę, to nie mogę narzekać. Podobnie pasażerowie. Kiedy trzeba to jest chłodno. Mam nadzieję że zimą będzie ciepło ;-)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeżdżę głównie w opcji 2+3 foteliki i nikt nie narzeka. Miejsca jest bardzo dużo. A jeśli by miało jechać 5 dorosłych, to też nie ma problemu. Z tyłu są 3 miejsca o porównywalnej szerokości. Dużo miejsca na nogi i nad głową. Wielkim plusem jest mocowanie ISOFIX na przednim fotelu pasażera. Do tego ogromny bagażnik, z siatką oddzielającą przestrzeń pasażerską.
5,0
Wyciszenie
5 gwiazdek jak na tą klasę pojazdu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nowe auto, brak kosztów poza paliwem i serwisem gwarancyjnym.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bez porównania z Caddy, Citanem i Tourneo Connect. Za mniejsze pieniądze mam porównywalne wyposażenie i ładniejsze (w mojej opinii) auto. Do tego silniki od Renaulta. W cenie 5 lat lub 160k km gwarancji. Tak naprawdę to Kangoo tylko nieco odróżniające się od Renault.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 DIG-T 130KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Townstar Kombi