Silnik
: OSIĄGI, DŻWIĘK SILNIKA, DOBREJ KLASY AUDIO
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez problemów, elastyczny, piękny dżwięk, głośny przy wysokich obrotach (ciarki przechodzą).
Moc w zupełności wystarcza (ok. 310 KM).
4,0
Skrzynia biegów
Miękka i bardzo płynna praca, dostosowuje przełożenia do \"wciśnięcia gazu\", przy zmianach na najwyższych obrotach odczuwalna jest zmiana przełożeń. Do stosunkowo energicznej jażdzie silnik wkręca się tylko do ok. 2500 obr/min. , a gdzie reszta ?
4,0
Układ jezdny
Nawet bez dociążania paki samochód jeżdzi komfortowo. Do ok. 150-160km/h jest przyjemnie i cicho w kabinie.
Komfort
3,0
Widoczność
Szerokie przednie słupki, czasami mocno ograniczają widoczność. Pozycja wysoko nad drogą ma swoje zalety.
4,0
Ergonomia
W kabinie ok. na tylnej kanapie oparcie trochę za pionowo (ale w porównaniu do wersji europejskich picu-upów to jak w niebie)- wersja 1 1/2 kabiny. Duże gabaryty rodzą pewne problemy, ale wpływają pozytywnie na komfort jazdy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy dobrej inst. LPG od 19 do 21 l, z małą przyczepką ok. 23 l.
Dane przy stosunkowo ciężkiej nodze właściciela.
W porównaniu z np. Nawarą (ok. 11-13 l ON) wygląda podobnie a można pierwszą \"setkę\" zobaczyć po 7 sek.
bez \"wajchowania\" i sporo wyżej też nie zwalnia.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 5.6 305KM 224kW
[l/100km]