silnik 1600 w zakresie 2500-2900 obr. głośny jak
przy jeździe 170/h. Na kierownicy czy pedale gazu
wyczuwam oczywiście irytujące drgania.
O ironio, w Micrze miałem podobnie tylko przy
trochę wyższych obrotach. Po 70 000 km. musiałem
wymienić prawie wszystkie elementy rozrządu -
ze wzgl. na zużycie.
Tak łatwo tym razem nie odpuszczę. Wtedy mi wciśnięto bajer z serii \" te typy tak mają \"
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Coś nadmierna skłonność do kołysania
Komfort
3,0
Widoczność
Musisz mieć oczy dookoła głowy a ponadto
brak wyczucia początku auta - radź sobie sam.
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po m-cu zamek do wymiany. Przy okazji ponoć padł komputer oraz spaprano w ASO ok. 20 detali
że aż wyć się chce.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wyżej opisaną pracę silnika uważam jako zarzewie poważnej usterki. Zapewne po gwarancji
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 110KM 81kW
[l/100km]