Przeniesienie napędu
: Właściwości jezdne, dobrze w terenie (krawężniki, skwerki) i na aswalcie najprzyjemniej jezdzi 120-140 km/h
We wnętrzu nic nie trzeszczy i nie stuka.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Łączniki drążka reakcyjnego
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Bezpośredni wtrysk troszkę grzechocze ale tak powinno być. Do tej pory żadnych usterek.
4,0
Skrzynia biegów
Zmiana biegów bez problemu, Przy dużym obciążeniu lekko słychać brzęczenie w lewatku.
4,0
Układ jezdny
Wymieniono na gwarancji łączniki stabilizatora z przodu. Ale tak ma większość samochodów.
Wymiana przy 60 tyś km w Peugeocie 206 wymieniali mi co 15 tyś.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mało wydajna klima.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trochę za mały skok przesuwu siedzeń i pochylenia oparć.
3,0
Wyciszenie
Dosyć głośno choć dźwięk silnika przyjemny, nie bardzo męczący.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio 10-11 na 100
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Złe wskazywanie temperatury zewnętrznej. Serwis nie może sobie z tym poradzić.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy nie zawiódł
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TDi 16V 154KM 113kW
[l/100km]