Sinik jak zimny chodzi jak traktor :-) ale oszczedny i ma zapas mocy
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
po 240 tys wymiana sworzni wahacza no i te skrzypiace ograniczniki skretu ciagle trzeba smarowac łaczniki stabilizarora wymiana co 100tys Prowadzi sie dobrze nawet gum nie drze co podobno jest w tej marce niespotykane
Komfort
4,0
Widoczność
dobra jak na ten typ auta
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima mogłaby byc lepsza ale w sumie to stary modek wiec czego wymagac ogrzewanie jak na taką budę dobre
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
nowy w zakupie drogi ale teraz uzywane sa tanie kwestia tylko by znalezc cos porządnego
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
długo mam to auto wadami sa ograniczniki skretu i łączniki stablizatora zwłaszca przedniego oraz super hit czyli czujnik oleju wymieniali 3 razy na gwarancji (w prokole gwarancyjnym wymiana + czujnik 270zł) a potem załozylem chinola za 18zł i działa juz 7 lat :-) dziwne? zreszta radze omijac servisy drą tam niemiłosiernie szczeki w servisie 1500 zł zamiennik w sklepie 120zł mała róznica?
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pozwazna usterka jedna - padło turbo po 190tys nie wiem duzo czy mało? w servisie chcieli 60000zł zamiennik 2800-3200 ja zregenerowałem za 1400zł 60tys przejechałem jeszcze działa:-)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TDi 16V 154KM 113kW
[l/100km]