Silnik
: Ogólnie całość jest dobra ze swoimi plusami i minusami.Jednak następnym autem chyba będzie toyota land cruiser z prostej przyczyny - te auta są lepsze.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: przód wytrzymuje mi tylko 20 000 km
4,0
Całokształt
Mimo że wcześniej narzekałem na przednie zawieszenie to poza tym większych problemów nie ma. Silnik 3,0 DI turbo oceniam dobrze wbrew powszechnej opini użytkowników - być może mam farta,a może zwyczajnie częściej od innych zerkam na kontrolkę temperatury. Dodam tylko że mam zainstalowany power box podnoszący moc o 25%, ayto śmiga po czarnym 180 km/h i przez 330 000 km nic.
Wrażenia
3,0
Silnik
Kultura pracy silnika przypomina grzechot widra pełnego gwoździ (zwłaszcza gdy jest zimny), jak się rozgrzeje jest lepiej, a przy prędkościach powyżej 120 km/h jest super bo powietrze zagłusza wszystko.W nagrodę bardzo przyjemna praca turbiny!!!
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia pracuje nieprecyzyjnie, haczy, wymiana zużytego sprzęgła niewiele pomaga, czasami trzeba z biegami walczyć.
3,0
Układ jezdny
Układ jezdny bardzo prosty co jest zaletą, można sobie załączać napęd nawet podczas wolnej jazdy (oczywiście bez reduktora), bardzo niską ocenę ma u mie jakość przedniego zawieszenia (bardzo nietrwałe), ale żeby być sprawiedliwym dodam że śmigam ok 60 000 km rocznie z czego 30 % po polach i bezdrożach. Mimo wszystko GR Y60 wytrzymywał dużo, dużo więcej.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Słaba jakość zawieszenia przedniego, męczące duperele ale tragedii nie ma.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze raz przednia zawiecha - szajs.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TDi 16V 154KM 113kW
[l/100km]