Silnik
: dynamiczny i dość ekonomiczny silnik , niezły w terenie
5,0
Całokształt
daję 5 , bo mimo wad jestem zagorzałym fanem terrano, jest to ginąca rasa wśród terenówek , na szczęście nie ma za dużo elektronicznych gadżetów , podoba mi się wybór napędu przez lewarek , a nie przez np. małe kółeczko jak np. w Pathfinderze , karoseria oparta na ramie , dobry kąt natarcia i zejścia
Wrażenia
5,0
Silnik
dynamiczny silnik, nie ma problemu z wyprzedzaniem tirów na trasie
4,0
Skrzynia biegów
czasami ciężko wchodzi wsteczny
4,0
Układ jezdny
brak centralnego dyferencjału w związku z czym nie można jeżdzić z napędem na 4 na utwardzonych drogach, brak dyferencjału tylnej osi - czasami brakuje w terenie
Komfort
3,0
Widoczność
do przodu nie widać czy nie zahaczy się zderzakiem , do tyłu widać kiepsko ( już zdążyłem lekko walnąć opla astrę cofając , ale to akurat więcej wina mojej nieuwagi )
4,0
Ergonomia
za mało schowków , poza tym wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jeszcze nie sprawdzałem klimy w środku lata więc do końca nie wiem , ogrzewanie bardzo dobre
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo miejsca , można dużo przewieść na pace , dużo możliwości konfiguracji siedzeń
3,0
Wyciszenie
głośno powyżej 100 km / h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mało pali , ale drogie części , dobrze , że niektóre części można kupić na allegro
4,0
Stosunek jakość/cena
Używane Terrano są sporo tańsze od konkurencji
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
odpada uchwyt zamykania drzwi od wewnątrz przy kierowcy, liczniki, zacina się przednia szyba elektryczna od kierowcy
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
padł przepływomierz, przednie przeguby
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TDi 16V 154KM 113kW
[l/100km]