Ach gdyby był tylko robiony w Japonii to np hałas w środku do wybaczenia pomimo braku blokad wjedzie prawie wszędzie.Jakoś wnętrza-lata 80.ale mnóstwo zalet-np silnik nie do zarąbania,niezłe hamulce i niezawodność mechaniczna.Niedługo chyba kupię navarę albo Landa
Wrażenia
3,0
Silnik
no coż przy niższych prędkościach obrotowych wibruje mocno.Co do elastycznośco myślę że dołoże chipa w końcu,ale mimo to pojemnośc robi swoje.Jest to jednak "ciężarówka"
4,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu.UWAGA brak synchronizacji wstecznego więc może zazgrzytać.Długa dzwignia jak to w ciężrówce.Oprócz tego tego całkiem nieźle.
4,0
Układ jezdny
Jak na terenowca o konstrukcji z pierwszej połowy lat 90 to naprawdę dobrze,ale po przywyczajeniu.
Komfort
4,0
Widoczność
siedzisz u góry,więc widoczność ponad dachami aut.Widzisz 2 auta do przodu.Brak oślepiania.Do tyłu tylko na lusterkach,ale mam cięzki wyjazd spod firmy na wstecznym i nie ma problemu.Luserka jednak mocno fałszują rzeczywistość więc trzeba przeliczać dane informacyjne:)
3,0
Ergonomia
Za mało półek i schowków.Reszta oK.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie rewelacja.800 m i silnik nagrzany.Klima na maxa w upalne dni trochę słaba.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca na nogi z przodu i z tyłu wystarczy,ale z tyłu wąsko na 3 osobę.
3,0
Wyciszenie
Hmm nawet przy omedze a którą kiedyś jeździłem to raczej blado.Denerwuje mechaniczny wentylator ze sprzęgłem wiskotycznym-w mieście robi duzo hałasu bucząc cały czas,ale na trasie się wyłącza.Prędkośc ok 90-100 km/h jest całkiem przyjemnie zwłaszcza z radiem później krzywa hałasu znacząco rośnie.Ale jak ma się fundusze to trzeba kupić Land Cruisera a będzie cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Chyba mam za ciężką nogę:)
3,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze można kupić np Landa ale sporo starszego-cichszy,lepsza jakośc ale w terenie chyba nawet nissan lepszy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko łaczniki stabilizatora,luz na przekładni(stuki) przy skręcie na dziurach,ale podobno tak juz jest.Przepala się podświetlenie licznika przbiegu.Plastki jak w omedze A-to japończykowi nie przystoi,spasowanie fatalne,jakość mocno średnia- ogólnie jakieś Daewoo Nexia czy coś.Niestety widać w tym miejscu że to kundel japońsko-hiszpański.No cóz hiszpanie robią też Citroena C 15-jakośc montażu żenująca.Dobrze że napędy i silnik japońskie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 i TDi 125KM 92kW
[l/100km]