Silnik
: Kultura pracy starego diesla jest uzależniająca.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
Zawieszenie
4,0
Całokształt
Auto terenowe, które naprawdę daje radę w koleinach i piachach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Niezniszczalny. Używany rozsądnie i zadbany będzie cieszył właściciela przez długie lata.
4,0
Skrzynia biegów
Mogłoby być lepiej. Mi opornie wchodzi 2-ka na zimnym silniku. Ale auto ma 14 lat...
3,0
Układ jezdny
Na pewno mocniejsze powinno być przednie zawieszenie. Poza tym przy jeździe na krętych drogach buja autem. Powodem jest również wysoko położony środek ciężkości.
Komfort
4,0
Widoczność
Cofam na lusterkach bocznych.
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentyluje OK, ale nagrzewa kabinę długo.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodnie jest.
2,0
Wyciszenie
Źle to znaczy dobrze. Bo ja bardzo lubię słuchać klekotu tego diesla. Jest po prostu niepowtarzalnie piękny...
Może powinienem udać się do specjalisty...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Terenowce nie są tanie w utrzymaniu. A skoro silnik jest mocny, rozrząd ma na kołach zębatych, to nie jest źle. Spalanie w terenie mieści się w 10l.
5,0
Stosunek jakość/cena
kilkanaście tys. zł i można się cieszyć zadbanym sam. terenowym, a nie jakimś pseudo SUVem
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Są. W każdym starym będą. I nie ma czarów..
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak. I oby tak dalej.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 i TDi 125KM 92kW
[l/100km]