niemoznosc ustawienia zbieznosci pomimo komputerowego wielokrotnego ustawiania ze sprawdzeniem felg, opon chodzi o ich tzw. bicie, wykluczm luzy w zawieszeniu. O lcznikach stabilizatora nie wspominam - porazka.
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie rzecz gustu jest to samochód terenowy. nie mniej jednak wymagający ciągłych napraw. Nie mam na mysli jezdzenie w terenie. Wszystko co ma sie popsuc praktycznie sie popsulo. Samochod dla majsterkowicza. Nie uwierzę nikomu kto tym samochodem przejechal kilkadziesiat tys. kilometrow i jedynie lal paliwo i wymieniał oleje. Nie bylo miesiaca, wymiana silnika podnoszenia szyby drzwi, szyber dachu, pekniety przewod abs, itp. Podkleslam wizualnie i technicznie mialem samochod , ktory okreslalem jako wzorcowy dla innych. Byla to moja zasluga siedzenia w kanale.Podkreslam, ze samochod rowniez kupilem w stanie bardzo dobrym i nie byl uzywany w terenie. Nigdy więcej tego samochodu. Praktyczny koszt utrzymania go miesięcznie to minimum kwota 500zł. i jedyne okolo 650km. nie liczę czesci drobiazgow.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 i TDi 125KM 92kW
[l/100km]