Inne
: Kierowcy osobówek boją się takiego twardego potwora i nie miałem problemów ze zmianą pasa czy włączaniem się do ruchu.
3,0
Całokształt
Całkiem ok. Nawet zaskoczył mnie ogólny komfort i łatwość prowadzenia, spodziewałem się bardziej spartańskich warunków. Ja nie potrzebuje terenówki , mieszkam w mieście więc nie kupię sobie takiego. W górach, lesie lub na wsi to bardzo przydatny pojazd.
Wrażenia
3,0
Silnik
Trochę toporny ale w terenówce taki może być. Nawet niezbyt głośny.
4,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą ok. Może przydałaby się 6-tka na trasie.
4,0
Układ jezdny
Tu mam mieszane uczucia.
W terenie super, w mieście bardzo fajnie, nie robią na nim wrażenia dziury w jezdni. Na trasie ok jeśli droga jest równa, jeśli nie to przy wyższych prędkościach mocno buja autem.
Nie jeździłem nim szybciej niż 120 km/h i nie wyobrażam sobie nim szybszej jazdy choć generalnie lubię przycisnąć. To auto nie jest do szybkiej jazdy.
Komfort
5,0
Widoczność
super, wszystko widać , znakomicie, szczególnie przydatne w mieście.
2,0
Ergonomia
Tu jest kiepsko schowki kiepskie, sterowanie otwieranie szyb elektrycznych jedno na drzwiach drugie w tunelu środkowym - jakaś porażka, fotel kierowcy po złożeniu ( wersja trzydrzwiowa) nie chce się zablokować i jeździ po szynie, podłoga po złożeniu siedzeń nie równa co utrudnia załadunek bagażu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok, mały bagażnik w krótkiej wersji nadwozia.
4,0
Wyciszenie
ok jak na terenówkę
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jeżdżę nim bardzo krótko, spalanie ok 10 l.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 i TDi 125KM 92kW
[l/100km]